Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Opel/Vauxhall Sintra
Първо, повечето европейци бяха напълно доволни от съществуващото предложение на Opel в класа на минивановете - Zafira. Освен това, Sintra се оказа ужасно ненадеждна и твърде опасна. В крайна сметка логиката надделя и Zafira остана в гамата на двете марки, докато Sintra беше спряно само 3 години по-късно.
Първо, повечето европейци бяха напълно доволни от съществуващото предложение на Opel в класа на минивановете - Zafira. Освен това, Sintra се оказа ужасно ненадеждна и твърде опасна. В крайна сметка логиката надделя и Zafira остана в гамата на двете марки, докато Sintra беше спряно само 3 години по-късно.