Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Seat Exeo
Ако Exeo ви изглежда познат, то има основателна причина за това. Всъщност, това е Audi A4 (B7), което е с леко преработен дизайн и с емблеми на Seat. Този автомобил се появи, тъй като испанката марка спешно се нуждае от флагмански модел, с който да увеличи привлекателността си в края на първото десетилетие от този век.
Ако Exeo ви изглежда познат, то има основателна причина за това. Всъщност, това е Audi A4 (B7), което е с леко преработен дизайн и с емблеми на Seat. Този автомобил се появи, тъй като испанката марка спешно се нуждае от флагмански модел, с който да увеличи привлекателността си в края на първото десетилетие от този век.