Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
4 от 20 | 10 неуспешни опита за смяна на марката
Seat Exeo
В крайна сметка Exeo не провокира особен интерес, тъй като хората продължиха да предпочитат Audi A4. Като грешка на Seat трябва да се отчете факта, че не предложиха веднага "неубиваемия двигател 1.9 TDI двигател на Volkswagen.
Още по темата:
-
В стремежа си към динамика и лукс техните производители пренебрегнаха надеждността
-
Понякога производители на спортни коли навлизат в чужди територии и резултатът е направо нелеп
-
Дори големите компании могат да сгрешат и да предложат неуспешен модел
-
Салонът би трябвало да отговаря на цената, но това не винаги е така