IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Топ 10 на най-големите автомобилни заводи на планетата

Някои от тези предприятия произвеждат близо милион коли на година

Автомобилната индустрия записва спад на производството през последните 2 години, което е напълно нормално на фона на коронавирусната пандемия и на недостига на компоненти. Преминаването към електрификация на превозните средства също се отрази върху дейността на големите предприятия по цял свят. Въпреки това, много от тях работят на пълна пара и от конвейерите им слизат милиони нови автомобили.

Кои обаче са най-големите автомобилни заводи? Отговор на този въпрос дава изданието Autocar, като използва данни за производство от 2019 г., тъй като през следваща – 2020, настъпи огромна бъркотия, причинена от принудителното затваряне на повечето предприятия.

Топ 10 на най-големите автомобилни заводи (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Газко Уазков ( преди 2 години )
    Работих две години в хале 13 на завода на Шкода в Млада Болеслав. Октавия, Рапид и Толедо. В хале 11 Фабия. Три смени, непрекъснат цикъл. Общо над 2000 коли на денонощие. Който не е влизал в такъв завод-град, е трудно да си представи за какво иде реч....
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Некачествените части ги гледайш само в Тойота, скоро си признаха че сглобявали колите си с дефектни и бракувани части. Кофти, ама това е истината. Когато в окото ти плават огромни дънери е смешно да търсиш тресчица в другите очи.
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Дифорс до #10 ( преди 2 години )
    Съгласен съм с теб, заблудих се от фактите за фабриките. Наистина си прав, че при WV проблемите не са от сглобяването, а от некачествените части.
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    #1 ( преди 2 години )
    по твоята неуДачия-логика, най-некачествената кола в света е Ролс-Ройс, щото има най-голямо участие на ръчен труд в производството ... И не бъркай рентабилност с качество!
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ние пък си имаме Балкачета с вериги и от скоро със скорости!
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    5-ти, ти буквар отварял ли си?
  • #6
    20 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хюндай с 35 хил. работници прави 2 пъти повече коли от VW, че даже и колите им са по-качествени и по-евтини.
  • #5
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Абе ми къде е супер-дупер-мега-гига-фабриката на оня фантазьор Илонката? Той не беше ли по-по-най във всяко едно възможно отношение??
  • #4
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Не знаех че ФВ имат 200 милиярда дълг, къде я има таз информация официялно?Но имаче е малко подвеждащо да се смята броя работници на произведени автомобили в един завод, защото има заводи които само зглобяват автомобили и успяват с 1000 работника да произведат повече от 100.000 коли. Има и заводи които правят само части, двигатели и т.н. от които не излизат автомобили. Голямите заводи най често са смесени и в тях са повече работници по произведена кола от колкото където само се зглобява
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ми то нашото ТКЗС е по-голямо.