IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla ускори сама и блъсна 20 души в Париж

Друг автомобил на марката катастрофира тежко в Калифорния

Два тежки инцидента с автомобили на Tesla се случиха почти по едно и също време в различни краища на света, като и в двата случая проблемът може да бъде в системата за автономно движение.


Tesla катастрофа


Tesla Model 3 на таксиметрова служба от Париж удари велосипедист, трима пешеходци и микробус в центъра на френската столица. При инцидента е загинал един човек, а 20 са ранени, като трима от тях се намират в тежко състояние. Според информациите, електромобилът е увеличил сам скоростта, като шофьорът му се е е опитал да спре, но колата е отказал.

Все още не е ясно, дали колата се е движила на автопилот. Таксиметровата компанията G7 обяви, че спира от движение всичките свои 37 бройки от този модел. От Tesla коментираха, че засега нямат данни причината за катастрофата да е в технически проблем с колата. Американската компания ще помогне на разследването.


Tesla катастрофа


В същото време Tesla Model S се разби, след като удари автобус в Калифорния. Катастрофата е станало горе-долу по същото време, по което се е случил и инцидентът в Париж, като поне един човек е тежко пострадал. Седанът е напълно унищожен, след като се е блъснал с висока скорост в задната част на автобуса.

Засега не са ясни причините за катастрофата, като няма данни дали автопилотът на електромобила е бил активиран. От полицейското управление в Ориндж Каунти, което води разследването, твърдят, че причината най-вероятно е в отблясъците от слънцето. Те са заслепили водача, а системата за аварийно спиране не е реагирала.

Снимки: Carscoops, Facebook

0 от 500
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до #17 ( преди 2 години )
    Само да ти кажа на теб разбирачо, че в модерните коли спирачките са все още механични и НЕ се влияят от софтуер. Каквото и късо да става, спирачките работят. А това с късото го обяснявай на някой, който не е работещ инженер в сферата на електрониката...
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Аа ( преди 2 години )
    Прилича на хакерски джихад
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Pe60 mo71ka7a ( преди 2 години )
    Все повече се убеждавам че май тоя напушеняк е циклил кармагедон на сървъра за обучение на колите
  • #19
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    И извода еееееее, че всички Тесла сектанти са с умствен потенциал на амеба и то недоразвита. Половината тук са толкова издухали че някоя Мъск бангия, ако размаже майка им на улицата, сама без шофьор, пак ще кажат че майка им е виновна. Водача е изпробван за алкохол и наркотици и теста е отрицателен. Има свидетели които са заявили, че се вижда, как шофьора крещи да се махат хората и е натискал клаксона. Тук обаче надали да има хора, които имат капацитет да знаят френски. *** народ, слаба държав
  • #18
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    До 20: Хех, абе шебек, точно Илонката всяка година вади "статистика" как автопилота им имал по-малко инциденти на километър от средностатистическия шофьор. Сега пък не бил "на 100%" е на кого да вярва лумпенарята - на тебе или на месията Илон??
  • #17
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    и нещо друго - милиони пъти се повтори, че круиз контрола не е сигурен на 100% и човек трябва да внимава, то не бяха тухли, то не бяха кучета и прочие други дивоотиии, никой ама никой няма да измисли дуракоустойчива система просто ей така, щото простотииията е безкрайна, и да бъгове също са възможна причина
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тоя таксиджия да не се е изявявал като шофьора от филма ТАКСИ 2.
  • #15
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    само да кажа на читателите в сайта които много разбират от съвременни автомобили че има софтуер който управлява спирачната система софтуер който управлява окачването софтуер който управлява шасито софтуер който управлява кормилната уредба софтуер който управлява двигателя софтуер който управлява мехатрониката софтуер който управлява климатичната система и на последно място софтуер който управлява мултимедията и когато стане късо и се пренаредят нулите и единиците става мазало на пътя
  • #14
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Обяснения ( преди 2 години )
    КАТ: Сигурен ли сте, че сте натискал спирачката, а не газта? Шоферчето: Абсолютно убеден съм! Как може да си помислите такова нещо? Никога не бих сбъркал спирачката с газта! Аз имам дългогодишен стаж! Тя колата сама ускори - казвам ви!
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    някой от пишещите дали е гледал видеото и да каже с каква скорост лети теслата https://youtu.be/_8qwMW1k8JE като гледам ами то пътни знаци за ограничение на скоростта в париж няма и такситата са настроени в боен режим всички системи на късо и после мазало на пътя