IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайски електромобили с 12 години гаранция идват в България

Официален вносител на моделите на Dongfeng ще бъде "Ауто Юнион"

Eдин от гигантите на китайската автомобилна промишленост ще стъпи в България през 2022 и ще предлага модели с рекордната за европейския пазар гаранция от 12 години, съобщиха от "Авто Юнион". Българската компания подписа договор за партньорство с Dongfeng Motor Corporation и ще бъде неин официален вносител у нас.
 
 
Dongfeng Voyah FREE
  
  
Dongfeng, основана през 1969 по лично разпореждане на Мао Дзедун, е от най-старите китайски автомобилни компании. Групата започна да се развива сериозно обаче едва след 2000 година, когато създаде множество джойнт-венчъри с европейски, японски и американски производители за сглобка на автомобили в Kитай. И до днес тя е местният партньор на Renault, Nissan, Honda, PSA Peugeot-Citroen и Kia. Именно инвестицията на Dongfeng спаси Peugeot от фалит след глобалната финансова криза.

Покрай натрупания опит в такива партньорства компанията създаде и множество свои собствени марки. Още не е окончателно изяснено с кои от тях Dongfeng ще стъпи на българския пазар, уточниха от "Ауто Юнион" пред Automedia.bg. Повече яснота ще има през януари.

По-рано тази година председателят на Dongfeng Motor Жу Янфън обяви, че Европа е основна цел за експанзия и че групата очаква да изнесе над 100 000 електрически и хибридни автомобила към Стария континент през 2022 година. Компанията си е поставила за цел да електрифицира изцяло пътническата си гама още през 2024.


Кои автомобили на Dongfeng може да видим в България (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    10 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хахаха, намерили къде да стъпят. " Много преди тебе вече плакаха " било Ровър, "Голямата гредъ" , германците с 4-колката дето имат проблеми още преди първата копка на завода...и тези по реда си.
  • #10
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Е те много скъпи и 20 години гаранция да имат едва ли ще им помогне. Иначе Донгфенг правят копие на Пежо 208 електричка на много по-добри цени ако не се лъжа.
  • #9
    22 rate up comment 0 rate down comment
    До 6 ( преди 2 години )
    Ако сравняваш с цената на коли НОВ ВНОС - като нова, тази се вижда скъпа! Ако сравняваш с нови коли от същия клас, не е скъпа! А се сещаш, че все някой трябва да купува нови коли за да може *** след това да ги купува НОВ ВНОС!
  • #8
    13 rate up comment 13 rate down comment
    край ( преди 2 години )
    До 6 - бе ти не разбра ли, че колите стават електрически за да са МАЛКО- само за богати. Така като те чета заложи на аналоговата маска за муцуна и си купи годишна карта за градски транспорт.
  • #7
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    първо се научи да пишеш като хората
  • #6
    13 rate up comment 12 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY! ( преди 2 години )
    Или с др.думи - ЗЕЛЕНАта сделка може да ни излезе през носа, щото ако трябва да хвърлиш близо 90 хиляди лв за 1 що-годе читава машина и то в родната ни бедна БГ, то тогава пак си яко прецакан и изигран. Редно е, тези машини да имат по-приемлива и още по-достъпна цена за нормалния потребител, т.к. стандартът ни на живот не може да е меродавен и по никакъв начин не бива да е сравняван с този в ЗАП.ЕВРОПА. Иначе ще красят витринките и някои от нас може споко да се облизваме за нещо по-качествено...
  • #5
    21 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    елън мъск наистина има фанатични фенове, какво толкова кофти са тези китайски електрички? но може и да по-евтинки да са
  • #4
    23 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    43 к евро за 680 коня ел. джипка не е зле. Ако дойте в Европа обаче, сигурно ще е х2.
  • #3
    11 rate up comment 27 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY! ( преди 2 години )
    И какво виждат очите ми - никому неизвестни йефтини китайченцъ за жълти стинки ще ги предлагат на местните будали на жестоко високи цифри - близуу над 45 хилки ЕВР0Сi , за да могат да ги плассират подмолно и елементарно. И от тия машини напр. ако требе да сме честни и почтени, D53 - най-новият модел на показания Aelous /който по хар-ки е близък до най-евтината ТЕСЛА/ в никакъв случай не бива да надхвърля 20-22 хиляди EUROSi. Иначе измамата веднага ще лъсне с пълната й същност и обем - ФАКт!
  • #2
    44 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Наближава времето когато европейските коли няма да издържат на конглокенцията на китайците. Не е проблем, че ще караме китайски коли но е проблем, че ако авто индустрията в европа загине, ще засегне милиони работни места и ще удари по икономиките на всички държави.