IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на BMW: Забраната на бензина и дизела е вредна за климата

Потребителите ще продължат да карат старите си коли, категоричен е Оливер Ципсе

Главният изпълнителен директор на BMW - Оливер Ципсе, разкри мотивите, заради които компанията му не е подкрепила споразумението за борба с климатичните промени, прието на конференцията в Глазгоу. Според него, забраната на автомобили с бензинови и дизелови двигатели ще създаде още по-големи проблеми за климата на планетата.


BMW Оливер Ципсе


„В случая се мисли в твърде кратко бъдеще. Това е вредно, тъй като забраната на води до създаване на инфраструктура за използване и зареждане на електромобили. Ако бъдат забранени бензиновите и дизелови двигатели, потребителите просто ще продължат да карат старите си автомобили възможно най-дълго, вместо да преминат на електрически превозни средства", категоричен е шефът на BMW.

Германия също не подписа декларацията в Глазгоу, като правителството на страната настоява да се запази възможността за разработка и производство синтетични горива, които да продължат да се използван на двигатели с вътрешно горене.

„Забраната на двигателите с вътрешно горене ще означава, че няма да можем да развиваме по-нататък технология, която все още ще ни е необходима през 2035 година“, категоричен е Ципсе, който не пропусна възможността за втори път през тази година да атакува лидера на пазара на електромобили Tesla. Именно компанията на Мъск е давана като пример за бъдещето на автомобилната индустрия.

„Това, което ни различава от Tesla са нашите стандарти за качество и надеждност. Tesla не е част от премиум-сегмента, тъй като тя увеличава продажбите си с намаляване на цените. Ние не бихме направили подобно нещо. Просто, нашите стремежи по отношение на удовлетвореността на клиентите са съвсем различни“, каза още шефът на BMW.

Снимка: BMW

0 от 500
  • #10
    9 rate up comment 8 rate down comment
    SpaceX ( преди 6 месеца )
    Шефът на BMW много сериозно се е объркал и не е лошо да направи един обяд с шефа на VW, който може да ме обясни какво точно прави Тесла. Всъщност, BMW ще е германската автомобилна компания, която ще глътне най-много вода в настъпващата нова ера
  • #9
    10 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Няма никаква логика в думите на тоя шеф от БМВ, той казва, че като забранят ДВГ хората няма да купуват електрически коли и ще карат старите с ДВГ? Защо? Каква е логиката? Хората които на всеки 3-4 години си продават старата и купуват нова, ще продължат да го правят, тия които купуват само коли втора ръка ще продължат да купуват автомобили втора ръка, само че вече електрически. Няма как човек свикнал да купува нови коли да си кара старата 20-30г. за да е с ДВГ? Големи глупости.
  • #8
    10 rate up comment 9 rate down comment
    До долния ( преди 6 месеца )
    Абсолютно си прав! Грижат се единствено за интересите на акционерите, а при Тесла е точно обратното - грижат се за интересите на клиентите. Но света и бизнеса се променят. Акционерите на Тесла не са получили и долар дивидент, но въпреки това са спечелили повече пари от инвеститорите на БМВ. Този говори по инерция със старите опорни точки. Само че Тесла вдигна СЕДЕМ пъти цените само тази година, но въпреки това, ако сега поръчаш Тесла, ще я получиш най-рано ноември 2022г. Как е при BMW?
  • #7
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Дифорс ( преди 6 месеца )
    Би трябвало да сте много ограничени, за да си мислите, че големите производители от ранга на Тойота и БМВ не могат да произвеждат и продават ел. коли като Тесла. Могат разбира се, както са го правили и биха се справили по-добре от Мъск, ако има смисъл за акционерите. На този етап не им е оправдано и аз напълно ги разбирам и подкрепям. Нямам нищо против да се разработват и продават електрички, би било полезно за всички, но няма да е от полза за никого да се забранят ДВГ-тата след 14 години.
  • #6
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Пропуснал е факта че от ЕС щсе погрижат цената на горивото да е непосилна за хора с по малко от пет нули в заплатата
  • #5
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Този мисли за нас. Все пак искам през 2050-та година внуците ми да имат възможността да си купят 10-годишен премиум внос от Германия
  • #4
    11 rate up comment 9 rate down comment
    5 ( преди 6 месеца )
    Смешен чичак. говорещ откровенни лъжи. Мозъците им са блокирали от страх
  • #3
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    цените на всички марки тесла в сащ са се качили с няколко хиляди долара, може ли да сте толкова смотани????? поне малко от малко като използвате опорки гледайте да има нещо вярно
  • #2
    15 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    с такива опорки фалитът им е в кърпа вързан
  • #1
    14 rate up comment 16 rate down comment
    BENZIN ( преди 6 месеца )
    Много добре казано за Тресла. Ако бяха премиум, нямаше да правят коли с интериор от претопени бъркалки за кафе, нямаше да разчитат на понижаване на цените, за да продават и нямаше да разчитат на субсидии, за да продават кашоните си. Относно преминаването изцяло към пасатори, също е прав.