IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на BMW: Забраната на бензина и дизела е вредна за климата

Потребителите ще продължат да карат старите си коли, категоричен е Оливер Ципсе

Главният изпълнителен директор на BMW - Оливер Ципсе, разкри мотивите, заради които компанията му не е подкрепила споразумението за борба с климатичните промени, прието на конференцията в Глазгоу. Според него, забраната на автомобили с бензинови и дизелови двигатели ще създаде още по-големи проблеми за климата на планетата.


BMW Оливер Ципсе


„В случая се мисли в твърде кратко бъдеще. Това е вредно, тъй като забраната на води до създаване на инфраструктура за използване и зареждане на електромобили. Ако бъдат забранени бензиновите и дизелови двигатели, потребителите просто ще продължат да карат старите си автомобили възможно най-дълго, вместо да преминат на електрически превозни средства", категоричен е шефът на BMW.

Германия също не подписа декларацията в Глазгоу, като правителството на страната настоява да се запази възможността за разработка и производство синтетични горива, които да продължат да се използван на двигатели с вътрешно горене.

„Забраната на двигателите с вътрешно горене ще означава, че няма да можем да развиваме по-нататък технология, която все още ще ни е необходима през 2035 година“, категоричен е Ципсе, който не пропусна възможността за втори път през тази година да атакува лидера на пазара на електромобили Tesla. Именно компанията на Мъск е давана като пример за бъдещето на автомобилната индустрия.

„Това, което ни различава от Tesla са нашите стандарти за качество и надеждност. Tesla не е част от премиум-сегмента, тъй като тя увеличава продажбите си с намаляване на цените. Ние не бихме направили подобно нещо. Просто, нашите стремежи по отношение на удовлетвореността на клиентите са съвсем различни“, каза още шефът на BMW.

Снимка: BMW

0 от 500
  • #37
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Зеленоок ( преди 2 години )
    Хора.... някой от вас карал ли е Тесла. В щатите преди 2 години карах служебна за 3 месеца. Е определено не е премиум! Например - Шумуизолация - като на стар пасат. Ускорението за да го докараш 3 секунди до 100 отнема 10 мин колата да мине в специялен режим.Всяка седмица имаше проблем предимно с окачването, като точно преди да се прибера в България шофьорската врата увисна надолу с 2 санта.
  • #36
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Кристиан Борисов ( преди 2 години )
    Абе какво са им виновни автомобилите бе? Това е пълна пунта мара! Защо първо не спрете дизеловите локомотиви и военните машини дето чадят като мазутни барутници или реактивните самолети които действително разкъсват озоновия слой пък после ми взимайте мерки за автомобилната индустрия която почти няма дял в измисленото замърсяване! Нещо гнило се случва и то исторически голямо в глобален мащаб с този COVID-19 и електрифицирането на автомобилите ...
  • #35
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Ханс Глупака ( преди 2 години )
    То пък бмв един ,,премиум,, то пък едно ,,доверие,, в клиентите всички нови бмв та се развалят още в първата година, дизайна на новите модели пълна трагедия и подигравка с феновете а това изявление за бензина и дизела срам за фирмата
  • #34
    4 rate up comment 8 rate down comment
    PLAID ( преди 2 години )
    Кой беше този, поредният надничаp, нает от семейство Кванд да им брани милиардите, тръгнал да говори от името на потребителя? Това че нишовата му фирма не подкрепяла нещо, голям пpаз! Ще си разплета вълнения чорап..
  • #33
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    За домашно! През 2015-то лето Господне, всички рептили си продадоха акциите в нефтодобива! И, к'во купиха бе, ***
  • #32
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    вече стана трудно да се следят всичките нови химии и идеи за батериите, но тук продължават едни и същи опорки, когато слънцете не грее и не духа вятъра ще има батерии, за мрежата е логично те да бъдат от най-евтините, а за колите кой каквото си иска
  • #31
    7 rate up comment 2 rate down comment
    До 52 ( преди 2 години )
    Първо, по спокойно с обидите, ако може. Аз съм си изказал мнението без да съм използвал обидни квалификации по отношение на никого. Второ ,,очаква се" - не значи абсолютно нищо. И трето - цените ще се изравнят именно заради политическо решение - не електрическите коли поевтиняват, а тези с ДВГ поскъпват, заради налагането на нови ,,еко" норми. А това кака ще зарждаш без пари - няма да го коментирам. Да кажем, че бъдещето доста ще те изненада.
  • #30
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Този бих го уволнил веднага - така и не се научиха, че премиум вече не е пластмасовата имитация на таблото и изкуствената кожа наблъскана в колата плюс 2 см шумоизолация. Новия премиум са високите технологии и уникалното потребителско изживяване - да си купи една Тесла и да гледа.
  • #29
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Немците винаги са били безгласна буква в електрониката.
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ясно е на всички, че бъдещето принадлежи на електричките, но разсъждения, как едва ли не до края на това десетилетие те щяли да изместят ДВГ е смешно. Всеки може да си направи простата сметка - в момента VW Passat Variant в България струва окол 60 000 лв. с добро оборудване, качествени материали и мощен двигател. За сметка на това ID3 струва над 70 хиляди. Когато има електричка можеща да предложи, това което предлага Пасата на същата цена, тогава има смисъл от този разговор.