IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Шефът на BMW: Забраната на бензина и дизела е вредна за климата

Потребителите ще продължат да карат старите си коли, категоричен е Оливер Ципсе

Главният изпълнителен директор на BMW - Оливер Ципсе, разкри мотивите, заради които компанията му не е подкрепила споразумението за борба с климатичните промени, прието на конференцията в Глазгоу. Според него, забраната на автомобили с бензинови и дизелови двигатели ще създаде още по-големи проблеми за климата на планетата.


BMW Оливер Ципсе


„В случая се мисли в твърде кратко бъдеще. Това е вредно, тъй като забраната на води до създаване на инфраструктура за използване и зареждане на електромобили. Ако бъдат забранени бензиновите и дизелови двигатели, потребителите просто ще продължат да карат старите си автомобили възможно най-дълго, вместо да преминат на електрически превозни средства", категоричен е шефът на BMW.

Германия също не подписа декларацията в Глазгоу, като правителството на страната настоява да се запази възможността за разработка и производство синтетични горива, които да продължат да се използван на двигатели с вътрешно горене.

„Забраната на двигателите с вътрешно горене ще означава, че няма да можем да развиваме по-нататък технология, която все още ще ни е необходима през 2035 година“, категоричен е Ципсе, който не пропусна възможността за втори път през тази година да атакува лидера на пазара на електромобили Tesla. Именно компанията на Мъск е давана като пример за бъдещето на автомобилната индустрия.

„Това, което ни различава от Tesla са нашите стандарти за качество и надеждност. Tesla не е част от премиум-сегмента, тъй като тя увеличава продажбите си с намаляване на цените. Ние не бихме направили подобно нещо. Просто, нашите стремежи по отношение на удовлетвореността на клиентите са съвсем различни“, каза още шефът на BMW.

Снимка: BMW

0 от 500
  • #57
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Зеленоок ( преди 1 месец )
    Хора.... някой от вас карал ли е Тесла. В щатите преди 2 години карах служебна за 3 месеца. Е определено не е премиум! Например - Шумуизолация - като на стар пасат. Ускорението за да го докараш 3 секунди до 100 отнема 10 мин колата да мине в специялен режим.Всяка седмица имаше проблем предимно с окачването, като точно преди да се прибера в България шофьорската врата увисна надолу с 2 санта.
  • #56
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Кристиан Борисов ( преди 1 месец )
    Абе какво са им виновни автомобилите бе? Това е пълна пунта мара! Защо първо не спрете дизеловите локомотиви и военните машини дето чадят като мазутни барутници или реактивните самолети които действително разкъсват озоновия слой пък после ми взимайте мерки за автомобилната индустрия която почти няма дял в измисленото замърсяване! Нещо гнило се случва и то исторически голямо в глобален мащаб с този COVID-19 и електрифицирането на автомобилите ...
  • #55
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тоя май се е ваксинирал, бълва някакви несвързани малоумщини
  • #54
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Ханс Глупака ( преди 2 месеца )
    То пък бмв един ,,премиум,, то пък едно ,,доверие,, в клиентите всички нови бмв та се развалят още в първата година, дизайна на новите модели пълна трагедия и подигравка с феновете а това изявление за бензина и дизела срам за фирмата
  • #53
    4 rate up comment 8 rate down comment
    PLAID ( преди 2 месеца )
    Кой беше този, поредният надничаp, нает от семейство Кванд да им брани милиардите, тръгнал да говори от името на потребителя? Това че нишовата му фирма не подкрепяла нещо, голям пpаз! Ще си разплета вълнения чорап..
  • #52
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За домашно! През 2015-то лето Господне, всички рептили си продадоха акциите в нефтодобива! И, к'во купиха бе, серсем
  • #51
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 2 месеца )
    Ти виждал ли си бърза зарядна станция дори на картинка? Те не използват директно мощността от мрежата дори да са свързани към нея. Зареждането става от батерии с предварително съхранена енергията, независимо дали от мрежата или от слънцето. Само една такава батерия на Тесла съхранява 3 MWh енергия и има мощност 1,5MW. Осигурява мощността на шест 250 киловатови колонки, а съхранената енергия стига за 60 зареждания на Тесла модел 3 от 20 до 80%. Има няколко такива на всяка зарядна станция.
  • #50
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    вече стана трудно да се следят всичките нови химии и идеи за батериите, но тук продължават едни и същи опорки, когато слънцете не грее и не *** вятъра ще има батерии, за мрежата е логично те да бъдат от най-евтините, а за колите кой каквото си иска
  • #49
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Уточнение ( преди 2 месеца )
    В долния пример става въпрос за собствен фотоволтаичен навес. Много фирми - транспортните и таксиметровите ще си изградят собствени такива навеси със зарядни станции и ще зареждат "безплатно" в продължение на 25 г. след първоначалната инвестиция, като не плащат нито такси нито данъци и имат сигурност за "цените" на зареждане през следващите 25 години колкото е живота на централата. На практика могат да продават и излишния ток, за да компенсират покупката му, когато не пече слънце и да са на +.
  • #48
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 2 месеца )
    Обзалагам се, че изненадания ще си ти! Към момента себестойността на тока произведен от фотоволтаици е по-ниска дори само от таксите за пренос. Тоест зареждането на електромобил от фотоволтаичен навес над него без да се използва електропреносната мрежа е възможно да е по-евтино, отколкото ако си зареждаш електромобила в къщи при цена на електрическата енергия 0лв, но си плащаш само 10 стотинки за пренос. Ще стане като с мобилните услуги, ако си спомняш цените в началото.