IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на BMW: Забраната на бензина и дизела е вредна за климата

Потребителите ще продължат да карат старите си коли, категоричен е Оливер Ципсе

Главният изпълнителен директор на BMW - Оливер Ципсе, разкри мотивите, заради които компанията му не е подкрепила споразумението за борба с климатичните промени, прието на конференцията в Глазгоу. Според него, забраната на автомобили с бензинови и дизелови двигатели ще създаде още по-големи проблеми за климата на планетата.


BMW Оливер Ципсе


„В случая се мисли в твърде кратко бъдеще. Това е вредно, тъй като забраната на води до създаване на инфраструктура за използване и зареждане на електромобили. Ако бъдат забранени бензиновите и дизелови двигатели, потребителите просто ще продължат да карат старите си автомобили възможно най-дълго, вместо да преминат на електрически превозни средства", категоричен е шефът на BMW.

Германия също не подписа декларацията в Глазгоу, като правителството на страната настоява да се запази възможността за разработка и производство синтетични горива, които да продължат да се използван на двигатели с вътрешно горене.

„Забраната на двигателите с вътрешно горене ще означава, че няма да можем да развиваме по-нататък технология, която все още ще ни е необходима през 2035 година“, категоричен е Ципсе, който не пропусна възможността за втори път през тази година да атакува лидера на пазара на електромобили Tesla. Именно компанията на Мъск е давана като пример за бъдещето на автомобилната индустрия.

„Това, което ни различава от Tesla са нашите стандарти за качество и надеждност. Tesla не е част от премиум-сегмента, тъй като тя увеличава продажбите си с намаляване на цените. Ние не бихме направили подобно нещо. Просто, нашите стремежи по отношение на удовлетвореността на клиентите са съвсем различни“, каза още шефът на BMW.

Снимка: BMW

0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 8 rate down comment
    аноним ( преди 3 години )
    до 48Тесла не са на печалба, от нито една кола, поинтересувайте се и- губят около 2500 на всеки произведен автомобил
  • #26
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тази фирма е по-богата от цялата ни държава, тука едни 30-тина юнака тръгнали акъл да му дават на шефа!!
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ел-тройката на БМВ е доста читава, но по някаква причина не се опитаха да я промоционират
  • #24
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Очите на страха са г ( преди 3 години )
    Точно "най-силната" част на германците е тяхната електроника,която след 6-7 години цъфва и връзва непрекъснато!Тесла са 20;години напред в управлението,един суперкомп на който е инсталиран гениален софтуеър(човека е бил най-добрия програмист на Апъл),който управлява всичко в колата,сигнала отива директно до всеки изпълнителен механизъм!Километри кабели по-малко и много по-лесно за дигностика и за ъпгрейд!Там немците с направо в трета глуха-ВФ разглобиха една Тесла и се охълцаха,това ги забави 2г
  • #23
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Е Какво очаквате? Поредния който след като е изтървал влака, започва да обяснява колко е бил гаден този влак и по-добре че го е изтървал и си намира хиляди причини да се оправдава защо го е изтървал и че било нарочно.
  • #22
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Сега тая изцепка от БМВ аз не я очаквах, по принцип немците правят най-добрите автомобили с ДВГ, но при електрическите Тесла е далеч пред тях. Може би уплахата, че навлизат в територия доминирана от една компания ги притеснява, сащото мога да кажа и за Тойота. Да те са уплашени. Единствено ВАГ се опитва наистина да хване този пазар, но и техните коли не могат да се мерят с тези на Тесла. Надявам се в бъдеще поне още няколко големи производителя да достигнат нивото на Тесла.
  • #21
    1 rate up comment 7 rate down comment
    до крайния ( преди 3 години )
    А бе ти освен за "немеца, Верту" и останалите ти бла-бла, нещо друго можеш ли за кажеш?!?! Неудачник смотан!!
  • #20
    10 rate up comment 0 rate down comment
    край ( преди 3 години )
    Това немеца се изживява като господар на Европа. Правят напудрени коли вдигащи по 300 с големи двигатели и още по-големи ауспуси, с хром, кожи и дървения по таблото. Основния таргет са арабухите и парвенютата на бившия соц. лагер.Колите им са направени за доминация над другите - големи и ръмжащи лошо. Това са коли изразяващи статус - "премиум". А вътре кой - Луна. Или Пеевски. Или Ветко Арабаджиев или нещо подобно.Това вече е минало.Вече милиардери са по тениска и се возят на кола-консумат ...
  • #19
    6 rate up comment 3 rate down comment
    //// ( преди 3 години )
    Абе хора вие тези пари за нищо ги нямате. 80к долара, 150к лева. Вземете се в ръце бре. Ние в България няма какво да ядем, за нови коли от по 100к сме тръгнали да се караме! Имаше наскоро статии тук, че търговията с втора употреба автомобили на запад се е увеличила значително. Да не мислите, че е от хубаво?
  • #18
    8 rate up comment 1 rate down comment
    До 24 ( преди 3 години )
    Аз не ти давам пример с БМВ, но спокойно можеш да вземеш една Тесла Модел S и готово. Само където БМВто няма да върви толкова много като Теслата. цената на Теслата е 88000 долара, достига 100км. за 3 сек. има пробег 600км.тази Тесла е еквивалент на БМВ М5. Само че БМВто струва 350 000лв. а Теслата 88000 долара, което по глокса днес 1,69 прави 148 000лв. Дори модел Плейд 2сек. 0-100км. струва 123000 долара или 207 000лв. Пак по-евтино, Ок сложи и ДДС при вноса, става 249 000лв. със 100бона под М5