IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Tiguan на старо – какво да очакваме?

Първото поколение на кросоувъра раздели собствениците си на два лагера

Volkswagen Tiguan, който се произвежда от 2007 до 2016 година, е първородният модел на концерна Volkswagen в класа на компактните кросоувъри. Той се представи отлично на пазара, но имаше и някои проблеми, които разделиха собствениците на два лагера. Единият счита Tiguan за отлично попадение, докато вторите не искат и да чуят повече за този модел.


VW Tiguan


Кросоувърът споделя платформата PQ35 с модели като Volkswagen Golf, Audi A3, Skoda Yeti и Octavia. По-големият - Volkswagen Passat, също използва много от елементите на шасито. Първоначално Tiguan е оборудван с бензинови двигатели 1.4 TSI (150 к.с.) и 2.0 TSI (170 к.с.), като и с дизелов 2.0 TDI (140 к.с.). През 2011 година моделът претърпя фейслифт, като мощността на 2,0-литровия дизел беше увеличена 180, 200 или 210 к.с.

Разнообразие има и в трансмисията - Tiguan е оборудван както с предно предаване, така и с многодисков съединител с връзка на задната ос. В допълнение към ръчната скоростна кутия имаше класическа хидравлична автоматична, както и 6- и 7-степенни преселективни роботи.

Проблеми и недостатъци на първия VW Tiguan (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Само проблеми, как каво?!
  • #11
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Brum Brum ( преди 2 години )
    Не съм фен на марката, но имам такъв от 10 години от нов и сега е на 166к км - по окачването са сменени дискове и наклади ...и това е! По DSG-то два пъти маховик, защото Порше Изток си оставиха ръцете...Шайба на компресор смених 3 пъти, но той продължава да си бучи вече 50к км и работи безпроблемно - една шайба е 60лв...и смених един гумен тампон на кардана (колата е 4Matic)...Това е всичко -правилно обслужване и гледане. А дали съм извадил късмет - не знам, но съм доволен.
  • #10
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Завалия ( преди 2 години )
    Как така какво да очакваме? от ФВ единствено може да очакваме мнооого главоболия. Никога повече ФВ!Ако искате да забравите за вечните проблеми и ядове по сервизите си купете кола от азия
  • #9
    21 rate up comment 5 rate down comment
    sas ( преди 2 години )
    Пропуснали са да напишат, че крушките може да изгорят ако се изплозват и че ако я удариш челно в стълб, ще трябва да смениш бронята, защото се е счупила... Като в статия се изборят всички възможни проблеми на всички системи на всички модификации, става манджа...Имахме 3 такива дизел-авто като служебни и за 10 години и 250к км нямаха никакви проблеми. Не знам от къде се взима информацията, но ако е от БГ майстори свикнали да работят по коли Нов Внос, нищо чудно, че виждат проблеми на по 100к.
  • #8
    10 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ха-ха, ето толкова си могат немците - единствения приемлив вариант е със японската скоростна кутия, всичко друго е леш.
  • #7
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Мистър Уейн ( преди 2 години )
    Според тия статии няма една кола дето да изкарва 120 хиляди без проблеми. Айде малко по-сериозно не са толкова чупливи модерните коли.
  • #6
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Нищо хубаво ( преди 2 години )
    Не може да очаквате
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    2.0 дизел с ръчка и предно, а на който му се сменя масло на 30К км. (доста не евтино начинание) aisin. Върха на технологията.
  • #4
    38 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Гошо ( преди 2 години )
    Гумените стелки за пътниците отзад могат да издържат дълго време, особено ако не возите пътници.
  • #3
    24 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Седна дума се обобщават всички очаквания- проблеми!