IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пробегът на Mercedes-Benz EQS се оказа с 1/3 по-малък от обявения

Лукозният електромобил изминава 563 км с едно зареждане на батериите

При премиерата на лифтбека Mercedes-Benz EQS (най-скъпият електромобил на германската марка) от компанията-производител посочиха пробег от 770 км с едно зареждане на батерията. Тестовете по стандартите на американската агенция за опазване на околната среда EPA обаче показа доста по-скромни резултати.


Mercedes-Benz EQS


Разликата между очаквания и реалния пробег е близо 1/3. Стандартната версия на EQS изминава 563 км, а тази със задвижване на четирите колела - 547 км. Това означава, че като пробег електрическият флагман на Mercedes отстъпва на обновената Tesla Model S и на седана Lucid Air.

Последният е рекордьор по пробег, като официалният му резултат е 837 км. Германският електромобил трябваше да покаже подобен резултат, тъй като батериите на двата модела са с почти еднаква мощност - 115 кВт/ч при EQS срещу 113 кВт/ч при Lucid Air.


Mercedes-Benz EQS


Двата електромобила могат да се похвалят и с отличен коефициент на аеродинамично съпротивление, което също е от огромно значение за пробега. От тестовете на EPA се вижда, че и размерът на джантите играе важна роля. Резултатът на версията EQS 450+ с 20-цолови джанти и задно предаване се отличава от тази на EQS 580 4Matic+ с 21-цолови джанти и задвижване на четирите колела.

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 3 години )
    Една агенция, друга агенция, блогъри, инфлуенсъри...различни измервания, различни резултати. Истината е че всички се страхуват за пробега. И това е реален проблем, който отблъсква хората от ел. колите. Просто не можеш да разчиташ на това возило. Евентуално в гаража трябва да имаш една нормална кола за бекъп. А това си е скъп лукс.
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Камилтън..ф1 ( преди 3 години )
    ..отивам да си търся камила..Драги тролейджии....
  • #23
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Иво ( преди 3 години )
    Вие открихте Америка...!!! Тия тролеи скапани лъжат с 20-40% за пробега само и само някой баламурник да се излъже да купи.
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 28 ( преди 3 години )
    Той тъпият Дойчона всеки 30-50 г се изявава, щот е "локомотивът" на Гейропа)))))
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    MasterBet ( преди 3 години )
    Мерцедеса прилича Хюндай IONIC, ама от старите ха ха
  • #20
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Чук ( преди 3 години )
    Ти да видиш, лъжливият Ханс ръйш ли....
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    carpe_diem ( преди 3 години )
    #19, отделно, че не е мощност, а капацитет...
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Пенчо ( преди 3 години )
    Ама кви сте простииииии... не се пише така кВт/ч - това е кВт на час, а трябва да е кВтч, защото се умножава по времето, а не се дели. На английски е kWh, а не kW/h!https://en.wikipedia.org/wiki/Kilowatt-hour
  • #17
    6 rate up comment 3 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY ( преди 3 години )
    Дойче Веле: "Тесла" изпреварва "ФВ-то" на собствена територия: През септември "Тесла" настигна "Фолксваген" по продажби в DE, където бяха регистрирани 6886 "Голфa" с/у 6828 автомобила "Тесла-3". Mедиите обърнаха голямо внимание на тази статистика и я оцениха като категорично доказателство, че на вътрешния автомобилен пазар настъпват драматични промени...И след пускането на ГИГА-фабриката кризата на ФАУ-ВЕто още повеке ке се задълбочи, а след година ще тръгне и завода за батерии до ЕрфурТ/ГДР-т ...
  • #16
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Къде сте тръгнали този *** за китайски новобогаташи да ми го сравнявате с Тесла, така и не се научихте кои са най-ефективните електромобили в момента. Освен това който си мисли, че Тесла е просто електромобил я е виждал само на картинка.