IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz EQS вече е в завода на Tesla

Любопитно е как американците са се сдобили с конкурента на Model S

Честа практика на автомобилните производители е при излизането на модел на конкурента той да бъде закупен и внимателно проучен, за да бъдат открити всички негови силни и слаби страни.


Mercedes-Benz EQS


В случая обаче нещата са малко по-различни, защото представеният преди седмици Mercedes-Benz EQS ще се появи на пазара едва след месеци, но прототип на модела беше заснет в завода на Tesla във Фриймонт.

Германският производител вече обяви, че новият му електрически седан ще се превърне в основен конкурент на Tesla Model S, като разполага с всички технологии, за да бъде №1 в сегмента. Клиентите на Mercedes обаче ще получат EQS едва наесен, но компанията на Илон Мъск вече разполага с него.


Mercedes-Benz EQS

Седанът беше заснет до една от зарядните станции Supercharger на паркинга до завода на Tesla, като е с покрита предна емблема, но без никакъв друг камуфлаж. Това подсказва, че вероятно от Mercedes са дали колата на своя конкурент, за да може да я проучи. Подобни неща се случват в автомобилната индустрия, особено сред производители, които са в добри отношения. А случаят с Mercedes и Tesla е точно такъв, след като в миналото двете компании на няколко пъти си сътрудничиха успешно.

Конкретно този EQS е изцяло в бяло, за разлика от представения електромобил, който беше в два цвята на каросерията. Той е паркиран до бяла Tesla S, като изглежда по-висока и по-дълъг от нея. Това вероятно е един от прототипите на модела, защото има черна лента, която държи капака на порта за зареждане затворен.


Mercedes-Benz EQS

Снимки: Twitter

0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Като дизайн Мерцедеса кефи повече, не знам, може би защото Модел ЕС на Тесла ми е омръзнал, вече много остаря дизайна на този модел. В интериорно отношениие обаче разликата е още по-голяма, на Плейд интериора изглежда доста зле а при Мерцедес е като на космически кораб, много хора не харесват че цялото предно табло е дисплей, но на мен много ми харесва, прави да изглежда като кола от бъдещето. А волана на Тесла дори няма да го коментирам, кошмара на шофьора.
  • #15
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До 18 ( преди 5 месеца )
    Абе честно казано не знам кой от кого ще научи. Не си спомням от Mercedes ли бяха разглобили една Тесла и не бяха успели да разберат как работи. Когато от Тесла обявиха 800 км пробег с пълен товар на електрическия си камион, шефът на daimler каза че това противоречи на физичните закони и не може да бъде постигнато на практика. Само месец след това, при изпитанията на прототипа на камиона в реални условия, той измина над 900 километра.
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Даниел ( преди 5 месеца )
    N16, световна практика е при всички компании. Ако влезеш в сайт на който и да е производител, дали български, немски или френски, ще видиш колко коли от чужди марки продават, по предлог на старо, но обикновено са на минимални километри.
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Хи хи ( преди 5 месеца )
    Ти да видиш кви забравани се Мерцедес...***!
  • #12
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Хе хе ( преди 5 месеца )
    Южноафриканчето колко още балъци има да излъже и колко вагона с пуканки да изрупа докато бангиите му се доближат поне на оръдеен изстрел до качеството на Мерцедес идея си няма смешника
  • #11
    12 rate up comment 7 rate down comment
    А дано... ( преди 5 месеца )
    като го разглобят да се научат от теслите да правят Коли!
  • #10
    10 rate up comment 4 rate down comment
    yorval=БайрактарЯ! ( преди 5 месеца )
    ДО: ДАниел4:0-под 11: Ако си спомняш добре, преди 2-3 год. самият Даймлер-БЕНЦ взе "назаем" 1 чисто нова ТЕСЛА от рент-а-кара в родния им град - Зинделфинген да я "разгледа" малко по-обстойно, което впоследствие бе установено + доказано от една забравена разписка с името на самата западно-германска фирма. Така че, нито Тесла, нито МБ са първите в бранша, които го правят с чиста разузнавателна и проучвателна ЦЕЛ - това си е напълно нормално при големите - видно по-горе от самата статия! Факт!
  • #9
    15 rate up comment 15 rate down comment
    Карач ( преди 5 месеца )
    Цял свят се равнява по Мерцедес, БМВ и Ауди!
  • #8
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Даниел ( преди 5 месеца )
    За информация, Джеели подготвя сделка и с Пежо, както казах вече има процент и в БМВ, а от Волво черпят само технологии, за които си плащат с инвестиции, без да им се бъркат в работата. Ако можете да четете, вижте коя марка в Европа не спира да расте, като продажби, въпреки всякакви вируси. Хората, които купуват такива коли разбират доста повече от конфорт, от колкото български комплексари, които си местят бараките на по 25 г. по сенките около блока, за да не им се напука таблото.
  • #7
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Даниел ( преди 5 месеца )
    Тук е пълно с драскачи, които имат умствен капацитет на зелена еуглена(вид едноклетъчно). Даймлер Бенц, никога не е фалирал, покупката на акции от Джеели мотърс, както и от БМВ е с цел на технологично сътру от, което печелят само китайците, а ползата на Мерцедес е че в Китай им произвеждат част от моделната гама за Азия. Тесла може само да научи нещо от Бенц. От както има автомобилостроене, всички се равняват по Мерцедес без изключение. Гроздето е кисело, карайте си Голфове на олио и си трайкате