IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz EQS вече е в завода на Tesla

Любопитно е как американците са се сдобили с конкурента на Model S

Честа практика на автомобилните производители е при излизането на модел на конкурента той да бъде закупен и внимателно проучен, за да бъдат открити всички негови силни и слаби страни.


Mercedes-Benz EQS


В случая обаче нещата са малко по-различни, защото представеният преди седмици Mercedes-Benz EQS ще се появи на пазара едва след месеци, но прототип на модела беше заснет в завода на Tesla във Фриймонт.

Германският производител вече обяви, че новият му електрически седан ще се превърне в основен конкурент на Tesla Model S, като разполага с всички технологии, за да бъде №1 в сегмента. Клиентите на Mercedes обаче ще получат EQS едва наесен, но компанията на Илон Мъск вече разполага с него.


Mercedes-Benz EQS

Седанът беше заснет до една от зарядните станции Supercharger на паркинга до завода на Tesla, като е с покрита предна емблема, но без никакъв друг камуфлаж. Това подсказва, че вероятно от Mercedes са дали колата на своя конкурент, за да може да я проучи. Подобни неща се случват в автомобилната индустрия, особено сред производители, които са в добри отношения. А случаят с Mercedes и Tesla е точно такъв, след като в миналото двете компании на няколко пъти си сътрудничиха успешно.

Конкретно този EQS е изцяло в бяло, за разлика от представения електромобил, който беше в два цвята на каросерията. Той е паркиран до бяла Tesla S, като изглежда по-висока и по-дълъг от нея. Това вероятно е един от прототипите на модела, защото има черна лента, която държи капака на порта за зареждане затворен.


Mercedes-Benz EQS

Снимки: Twitter

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Като дизайн Мерцедеса кефи повече, не знам, може би защото Модел ЕС на Тесла ми е омръзнал, вече много остаря дизайна на този модел. В интериорно отношениие обаче разликата е още по-голяма, на Плейд интериора изглежда доста зле а при Мерцедес е като на космически кораб, много хора не харесват че цялото предно табло е дисплей, но на мен много ми харесва, прави да изглежда като кола от бъдещето. А волана на Тесла дори няма да го коментирам, кошмара на шофьора.
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Хи хи ( преди 3 години )
    Ти да видиш кви забравани се Мерцедес...***!
  • #9
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Хе хе ( преди 3 години )
    Южноафриканчето колко още балъци има да излъже и колко вагона с пуканки да изрупа докато бангиите му се доближат поне на оръдеен изстрел до качеството на Мерцедес идея си няма смешника
  • #8
    12 rate up comment 7 rate down comment
    А дано... ( преди 3 години )
    като го разглобят да се научат от теслите да правят Коли!
  • #7
    10 rate up comment 4 rate down comment
    yorval=БайрактарЯ! ( преди 3 години )
    ДО: ДАниел4:0-под 11: Ако си спомняш добре, преди 2-3 год. самият Даймлер-БЕНЦ взе "назаем" 1 чисто нова ТЕСЛА от рент-а-кара в родния им град - Зинделфинген да я "разгледа" малко по-обстойно, което впоследствие бе установено + доказано от една забравена разписка с името на самата западно-германска фирма. Така че, нито Тесла, нито МБ са първите в бранша, които го правят с чиста разузнавателна и проучвателна ЦЕЛ - това си е напълно нормално при големите - видно по-горе от самата статия! Факт!
  • #6
    15 rate up comment 2 rate down comment
    До 7 ( преди 3 години )
    Ти не правиш разлика между собственост на процент акции и собственост на контролен пакет акции, тръгнал да обяснява кой кого е купил!!!
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    д-р. Куртев ( преди 3 години )
    До # 8 Моето лично мнение е,че е по добре да не са в добри отношения , за да няма договорки на тъмно, а бясна конглокенция за парите на клиента,от което печели само клиента !!
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Да се надяваме,че от това сътрудничество ще спечелят всички бъдещи купувачи на електромобили от двете марки.И не забравяйте,че Илън е в добри отношения и с изпълнителния директор на VW.Така,че бъдещето може да ни поднесе доста изненади.
  • #3
    10 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ех, да се научат все пак, че всичко не става с ъпдейт. А трябва вратите да се отварят и при минусови температури, че между панелите не трябва да има фуги от 2 см. и т.н. Че дори и програмистите може да се научат нещо, понеже техния лог файл, записва само човешки грешки - колата ускорява сама, логва се човешка грешка .... човека си включва темпомата, системата включва "автономен режим" и т.н. Нека, нека да се учат, все пак хората правят коли от 100 години.
  • #2
    16 rate up comment 10 rate down comment
    S klasse ( преди 3 години )
    Mercedes от едно има-няма 150 год. показва на света как се правят автомобили!! Въпрос на време е да покаже и електромобили как се правят! Явно Тесла знае от кой да се учи!! Р. С. Ако обичат ползвателите на градски транспорт да не ръсят глупостите си!!