IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz разкри точните характеристики на EQS

Електрическият седан излиза в две версии на мощност - с 331 и 524 к.с.

Електрическият Mercedes-Benz EQS ще попадне в гамата на S-Class, но ще бъде отделен като самостоятелен модел. Продажбите на седана ще стартират през август, като клиентите ще могат да избират меду два варианти - EQS 450+ и EQS 580 4Matic+, съобщиха от компанията-производител.


Mercedes-Benz EQS


В зависимости от версията EQS ще бъде оборудван с един или два електрическа модула eATS (електромотор Bosch с вътрешно охлаждане на модула, фиксиран редуктор и електронна система), които ще работят с 400-волтова батерия. Нейният капацитет е 90 или 107,8 кВт/ч (посочен е използваемата стойност).

Мощността на EQS 450+ c един мотор на задната ос и по-малкия акумулатор ще бъде 331 к.с. и 568 Нм въртящ момент. За всеки 100 изминати километра тази машина изразходва между 16 и 19,1 кВт/ч електроенергия, което е съпоставимо с потреблението на Tesla Model S.


Mercedes-Benz EQS


Версията със задвижване на четирите колела EQS 580 4Matic+ получава допълнителен модел eATS и функция Torque Shift, която контролира големината на въртящия момент на всяка ос 10 000 пъти в минута. Мощността на този електромобил е 524 к.с. и 855 Нм, като без зареждане той ще изминава до 770 км по цикъла WLTP, изразходвайки 16,9-20 кВт/ч на 100 км.

Този впечатляващ показател се дължи на ниския коефициент на съпротивление на въздуха - 0.20 и системата за рекуперация с 3 нива на мощност. Ускорението от 0 до 100 км/ч при тази версия отнема 5 секунди, а максималната скорост и при двата вариант - с един и два електромотора, е една и съща - 210 км/ч.


Mercedes-Benz EQS

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 1 месец )
    ППС-то е чутовно, заслужава адмирации!
  • #35
    1 rate up comment 0 rate down comment
    жабарен льо фактен ( преди 1 месец )
    а бе не е ли РЕНО не ми го фали!
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    Приказвай си, не ми пречиш. Ето ти цитат от начало на миналата година: Автоконцернът пусна първия си електрически кросоувър EQC. Любопитно е, че за момента той се продава изключително разочароващо в родината си Германия. Немското издание Welt съобщи, че въпреки мащабната маркетингова кампания, през ноември, когато моделът излезе на пазара, само 19 EQC-та са били регистрирани във Федералната република. През декември пък от Daimler са реализирали 36 продажби. 55 броя за 2 месеца!
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 месец )
    "електрони със скоростта на светлината (т.е. тока) потичат към задния мотор" TSLA, понятие си нямаш от физика.. дрейфовата скорост на електроните в проводник е от порядъка на няколко см/секунда, в зависимост от напрежението. И да, Теслите не са най-ефективните, дори след като разработиха синхронни електромотори като в Приус от 97-ма. Хюндай Айоник и Приус Плъгин на ток са по-ефективни решения.
  • #32
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до 31: ( преди 1 месец )
    Да, първата година Мерцедес не продадоха кой знае колко. Виж обаче последните 6 месеца на 2020 и от началото на 2021 до сега. :)
  • #31
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не знам кой е плащал за теста. Хвалеха германските коли в началото. Аз не съм фен на никоя марка. Нито една не си струва парите. Нито една!
  • #30
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Публична тайна е ( преди 1 месец )
    Колко са неефективни ягуар audi и порше. За Мерцедес не знам, защото много много не ги карат, сещай се защо. Предишният им модел беше абсолютно пазарно фиаско. За първата година не успяха да направят дори оборот от ЕQC, за да си покрият милионите за рекламата които хвърлиха, да не говорим за печалба. Скъсаха ги от бъзици.
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Няма шанс ( преди 1 месец )
    Освен ако не е участвала само Тесла модел Х Дай го това изследване да видим каква е уловката. А уловка винаги има в зависимост от това кой плаща изследването. Точно както Киа в предишната статия се сравняваше с по-слаби модели на състезателите автомобили на конглокентите.
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    По памет ще ти кажа, че най-доброто постижение беше малко над 11 кв/ч на 100 км. Преди теста водещите се скъсаха да хвалят марцедеса и аудито e-tron колко ефективни и технолигични били. Все пак са германци. След теста с половин уста се измъкнаха, че имало още какво да се желае от двете марки.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    През 2020 г.