IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz разкри точните характеристики на EQS

Електрическият седан излиза в две версии на мощност - с 331 и 524 к.с.

Електрическият Mercedes-Benz EQS ще попадне в гамата на S-Class, но ще бъде отделен като самостоятелен модел. Продажбите на седана ще стартират през август, като клиентите ще могат да избират меду два варианти - EQS 450+ и EQS 580 4Matic+, съобщиха от компанията-производител.


Mercedes-Benz EQS


В зависимости от версията EQS ще бъде оборудван с един или два електрическа модула eATS (електромотор Bosch с вътрешно охлаждане на модула, фиксиран редуктор и електронна система), които ще работят с 400-волтова батерия. Нейният капацитет е 90 или 107,8 кВт/ч (посочен е използваемата стойност).

Мощността на EQS 450+ c един мотор на задната ос и по-малкия акумулатор ще бъде 331 к.с. и 568 Нм въртящ момент. За всеки 100 изминати километра тази машина изразходва между 16 и 19,1 кВт/ч електроенергия, което е съпоставимо с потреблението на Tesla Model S.


Mercedes-Benz EQS


Версията със задвижване на четирите колела EQS 580 4Matic+ получава допълнителен модел eATS и функция Torque Shift, която контролира големината на въртящия момент на всяка ос 10 000 пъти в минута. Мощността на този електромобил е 524 к.с. и 855 Нм, като без зареждане той ще изминава до 770 км по цикъла WLTP, изразходвайки 16,9-20 кВт/ч на 100 км.

Този впечатляващ показател се дължи на ниския коефициент на съпротивление на въздуха - 0.20 и системата за рекуперация с 3 нива на мощност. Ускорението от 0 до 100 км/ч при тази версия отнема 5 секунди, а максималната скорост и при двата вариант - с един и два електромотора, е една и съща - 210 км/ч.


Mercedes-Benz EQS

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Фф ( преди 3 години )
    Аз не разбирам.....сравнявате кола с 130 к.с. с кола над 400 кола.с....която даже повече км обхват има....два отделни свята.....шарнирите и калниците-сега ще ги оправят в Берлин....ама ефективността на другите марки няма как да подобрят
  • #12
    3 rate up comment 4 rate down comment
    до 12 ( преди 3 години )
    След въвеждането на термопомпа, Model 3 Long Range е най-ефективният автомобил на пазара спрямо тегло, мощност и разход. Какво те грее по-ниският общ разход на Йоника (понеже е по-лек и само на предно) като се мъчи да мине 200, а Модел 3 минава 500км? Питам, какво те грее че колата ти харчи по-малко като цяло, след като не можеш да стигнеш без дозареждане? 2020 Модел 3 е най-ефективната кола, произведена в човешката история до сега. Ама статията е за новата S-Klasse на ток, стига бълнувахте Тесл
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    TSLA ( преди 3 години )
    Теслата, ако не знаете, като си чилваш със 130 на магистрала върви само на предно и разходът е благ. В момента, в който само си си помислил да дадеш газ, електрони със скоростта на светлината (т.е. тока) потичат към задния мотор, подминаваш който трябва с 230 и се прибираш в дясна лента, защото движението вляво е признак за ниска култура ;)
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    TSLA ( преди 3 години )
    Електромоторите на Bosch са добри - слагат ги на Fiat, Porsche, Benz, Volvo, Peugeot и др. Fiat 500е е 120 коня само, а как си пържи опашката..
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    В *** Motor und Sport направиха опит с няколко електричка, коя харчи най-малко мощност на килограм тегло. Имаше и модели на Ауди и Мерцедес, но първото място беше за един модел на Хюндай. Най-ефективна се оказа тяхната система за задвижване.
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Който си мисли, че колата е само ускорение, значи е наедекватен на тема коли и не бива да коментира. Става за смях, не за друго. Ако ме интересува само ускорението, ще си купя новите 73АМГ дето излизат скоро. Поне ще е съчетано с комфорт, дизайн, звук и най-вече качество на материалите и сглобката. Неща непознати на Тесла. :)
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Смея им се на нърдовете как възхваляват тИслата само с цифри на хартия... пардон, на екран, че хартията е много "олд-скуул". То за това и на нърдовете мнението е без тежест. Като се качите в нов Мерцедес от високите класове и ще пуснете кафяво на гащите от кеф. Като се качите в тИсла, все едно някой друг ви е нацапал гащите.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    "Вместо да цъкате минуси, просто кажете кой друг електромобил е по-ефективен от Тесла?"Hyundai Ionic и то много. Според spritmonitor, 144 собственика на Hyundai Ionic имат средна ефективност 14.19 kWh/100km срещу 189 собственика на Модел 3 със редна ефективноста 19.00 kWh/100km. Реални данни, не резултати от тестове на стенд.
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Брандо ( преди 3 години )
    Някой да се е качвал в Тесла ?! Ами, ако ще взимам Kia Optima , ще се замисля дали да я взема, но да сравнявам с Мерцедес.....АБСУРД !
  • #4
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Д-р Исня ( преди 3 години )
    Спооко, момци! Ще мине време, ще се научат. Нер става от първия път.