IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi A4 ще получи ново поколение двигатели с вътрешно горене

Това ще са последните конвенционални агрегати, разработени от марката

Следващото поколение на Audi A4 ще излезе през 2023 година и ще получи ново поколение бензинови и дизелови двигатели. Това разкри шефът на отдела за техническо развитие на компанията Оливер Хофман пред Auto Express.


Audi A4


След като само преди няколко медеца изпълнителният директор на компанията Маркус Дюйсман обяви, че в Audi са приключили с разработката на конвенционални агрегати, това на практика означава, че A4 ще получи последните нови двигатели с вътрешно горене, създадени в Инголщад.

Хофман разкри още, че новото A4 ще продължи да се придържа към платформата MLB с надлъжно монтирани двигатели така опроверга слуховете за преминаване към по-масовата архитектура MQB. Моделът ще се появи през 2023 година, като ще се произвежда до края на десетилетието.

„Новите бензинови и дизелови двигатели ще бъдат най-добрите, които някога сме пускали на пазара. Те със сигурност ще бъдат електрифицирани, за да може да отговарят на стандартите", допълни инженерът. Той не разкри подробности, но потвърди, че A4 ще се предлага както с „мека" хибридна система, така и като зареждащ се (plug-in) хибрид.

Отговорникът за техническото развитие на Audi не изключи възможността за появата и на електрическо A4, но то няма да бъде на платформата MLB, тъй като това, според Хофман, би било „компромис" по отношение на автомобила. Вместо това ще се използва платформата PPE, разработена съвместно с Porsche. Тя ще дебютира догодина с Porsche Macan EV и с Audi Q6 E-Tron, които ще бъдат последвани от Audi A6 E-Tron Sportback.


0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Чак пък след 30 години. И сега не е тръдно да напънеш някоя нова А6ца или А4ка. Наемите са жълти стотинки. Да не говорим, че много ИТ колеги си и накупиха чистак бърсак. Та - карали сме ги. И да, не се завива с тях, както с други, по-добре сметнати коли
  • #6
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-вероятно наистина ще са си последни а за места като Африка, Латинска Америка, Индия, Близък Изток и Русия където едва ли ще ги забранят скоро са си достатъчно модерни и за 20 години напред и едва ли ще има нужда да се харчат за още по-екологични и скъпи от тези
  • #5
    16 rate up comment 4 rate down comment
    До 2 ( преди 2 години )
    За завиването ще разбереш след 20 г. когато станат на 4500 нов внос и ти станат достъпни.
  • #4
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Дато тези не ,,подхапват" масалце като предишните най-добри бензинови и дизелови двигатели. Това в кръга на шегата, да не се засегнете сега феновете на ВАГИначе все си мисля, че след това ,,последно" поколение ДВГ ще има и още едно.
  • #3
    10 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Това ще са последните двг преди последните двг.
  • #2
    19 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Дано са разбрали как да ги направят така, че да не горят масло. За завиването вече се отказахме да питаме...
  • #1
    21 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    мхм, и те май, като БМВ - решиха да забавят малко "тичането" към електричество. Общо взето, накрая нека да има от всичките, а пък на който каквото муе кеф това да кара. Кой цапа повече и т.н, са локуми, които се използват от една страна за доене на пари, от друга за разединение в обществото. Така е по-лесно за управление Кое ще счупите по лесно 1 клечка или сноп от келчки.