IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi A4 ще получи ново поколение двигатели с вътрешно горене

Това ще са последните конвенционални агрегати, разработени от марката

Следващото поколение на Audi A4 ще излезе през 2023 година и ще получи ново поколение бензинови и дизелови двигатели. Това разкри шефът на отдела за техническо развитие на компанията Оливер Хофман пред Auto Express.


Audi A4


След като само преди няколко медеца изпълнителният директор на компанията Маркус Дюйсман обяви, че в Audi са приключили с разработката на конвенционални агрегати, това на практика означава, че A4 ще получи последните нови двигатели с вътрешно горене, създадени в Инголщад.

Хофман разкри още, че новото A4 ще продължи да се придържа към платформата MLB с надлъжно монтирани двигатели така опроверга слуховете за преминаване към по-масовата архитектура MQB. Моделът ще се появи през 2023 година, като ще се произвежда до края на десетилетието.

„Новите бензинови и дизелови двигатели ще бъдат най-добрите, които някога сме пускали на пазара. Те със сигурност ще бъдат електрифицирани, за да може да отговарят на стандартите", допълни инженерът. Той не разкри подробности, но потвърди, че A4 ще се предлага както с „мека" хибридна система, така и като зареждащ се (plug-in) хибрид.

Отговорникът за техническото развитие на Audi не изключи възможността за появата и на електрическо A4, но то няма да бъде на платформата MLB, тъй като това, според Хофман, би било „компромис" по отношение на автомобила. Вместо това ще се използва платформата PPE, разработена съвместно с Porsche. Тя ще дебютира догодина с Porsche Macan EV и с Audi Q6 E-Tron, които ще бъдат последвани от Audi A6 E-Tron Sportback.


0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    в сервизите сулю и пюлю сменя ремъци все едно е жартиера последвигателя в кофата
  • #18
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Наистина си селянин ( преди 3 месеца )
    По добре ли е заради един ремък да разкачиш целия мотор и пак да ти се *** мамата да си прокараш ръцете . Мегатъп си.
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    megan 1.4i ( преди 3 месеца )
    Платформата, за която говорят е стара платформа на Рено.
  • #16
    2 rate up comment 11 rate down comment
    до 14 ( преди 3 месеца )
    Друго си е да си технически неграмотен сел ск и чобанин дето повече от 30 г. астра не е видял друго. Сваля се лесно бронята, работи се лесно на свалена броня и се слага лесно, а който му е проблем да развие още десетина болта или е с кунки в гъзу н ки да сменя професията. В крайна сметка я обслужват в сервиз и не ми дреме кво ще свалят.
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Дано да има чипове до тогава, иначе как ще го чипосам да ми гори 3
  • #14
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Селянин ( преди 3 месеца )
    Сервизите да си стягат подемниците, че идат новите аудита. Хубаво, че двигателя ще остане надлъжен, друго си е за един ремък да разглобиш половината кола.
  • #13
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Сервизленд ровърите са още по зле
  • #12
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Еие ( преди 3 месеца )
    Добри и любими коли са.... за сервизите аудита и групата ваг. Един надежден бензинов двигател не можаха да направят след 2005г.
  • #11
    8 rate up comment 0 rate down comment
    До 8 ( преди 3 месеца )
    Не са никак лоши коли Ауди, но действително преди години пътното поведение не им беше силата, но доста добре компенсираха с други добродетели.За моделите от последните 5-6 години нищо не мога да кажа, но при по-старите модели определено този недостатък се усещаше. Имал съм А4 Б7 3.0 тди. Този тежък двигател лежащ пред моста определено указваше негативно влияние на поведението на колата. Определено се усещаше стабилно недозавиване в определени ситуации.
  • #10
    5 rate up comment 5 rate down comment
    TSLA ( преди 3 месеца )
    #1 Кой цапа повече, кой по-малко, са разговори между две гърнета. Има ауспух - има проблем. Няма ауспух - няма проблем. No smogging