IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европа поиска от Китай и САЩ по-бърза забрана на ДВГ

Великобритания и Нидерландия настояват за обединение на силите за глобална електрификация

Членове на правителствата на Великобритания и Нидерландия призоваха властите в САЩ и Китай да забранят продажбата на автомобили с двигатели с вътрешно горене през 2035 година.


забрана


По информация на изданието Electrek, изявлението е направено в навечерието на поредната конференция на ООН, посветена на климатичните промени. Според европейските участници, тъй като са водещи автомобилни пазари, САЩ и Китай могат да помогнат за достигане на целите от Парижкото споразумение за климата, а също така и да ускорят поевтиняването на електромобилите.

Министърът на транспорта на Великобритания - Грант Шапс, държавният секретар на Нидерландия - Стивън ван Вайенберг, са помолили САЩ и Китай за подкрепа на плановете на ЕС и за пълна забрана на продажбата на бензинови и дизелови автомобили от 2035 година. В двете европейски държави отказът от колите с конвенционално задвижване трябва да стартира през 2030 година, а през 2035 година ще бъдат забранени и хибридите.

Авторите на идеята за обединение на усилията на държавите и на автомобилните производители смятат, че това е начинът за по-бързо развитие на електромобилите и съответно за намаляване на тяхната стойност. Според прогнозите изравняването на цените на "зелените" превозни средства и на електрическите ще стане факт през 2025 година.

Китай вече публикува своя план за електрификация, но в него не се предвижда пълно прекратяване на вредните емисии CO₂, тъй като не включва забрана на хибридите след 2025 година. Що се касае до САЩ, там няма общонационална стратегия да отказ от конвенционалните двигатели, а всеки щат сам решава кога да въведе забрана. Засега тя е факт само в Калифорния, Вашингтон и Ню Йорк.

0 от 500
  • #55
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кристиан Борисов ( преди 2 години )
    Абе какво са им виновни автомобилите бе? Това е пълна пунта мара! Защо първо не спрете дизеловите локомотиви и военните машини дето чадят като мазутни барутници или реактивните самолети които действително разкъсват озоновия слой пък после ми взимайте мерки за автомобилната индустрия която почти няма дял в измисленото замърсяване! Нещо глино се случва и то исторически голямо в глобален мащаб с този COVID-19 и електрифицирането на автомобилите ...
  • #54
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Всъщност в Китай няма да имат нужда от забрани, там ще се продават електрически коли, защото за тях ще е изгодно - цените на колите и сега са ниски. Виж за Европа нещата ще стоят по съвсем различен начин. Не само няма да паднат цените на батериите, но и ще се повиши нечовешки цената на тока.
  • #53
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    реалността е, че го *** та са си го ве да
  • #52
    3 rate up comment 0 rate down comment
    none ( преди 2 години )
    Интересна дискусия се е заформила ;))). Няколко числа от личен опит. Термопомпена система въздух-вода за 150 кв.м. двуетажна къща около 30 К лв. преди 3 години. Сметка за ток в най-студените месеци 350 лв. Слънчева централа 30 КВ - между 30К лв. и 40К лв. преди 2 години в зависимост от панелите. Водородна инсталация 22К $ (преди 1 месец се интересувах), но съхранява водород само за 2 дни (т.е. не е оферта и става само за буфер). Ако поевтинеят водородните инсталации и съхраняват повече ще е ОК
  • #51
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 47 Нормално масона Гергов да окраде мафиотската държава, и неговия политически проект заедно с подчинения му в масонската ложа Ориент слънце Славуца ще ни крадат до дупка под самодоволните и насърчаващи ги ЕС на евреина Сорос и еврейския елит в САЩ.
  • #50
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Антиционист ( преди 2 години )
    Това не е Европа, а клана Ротшилд и сие защото те са монополизирали мино-добивната индустрия, пък губят битката за петролните полета и това стана след войната в Сирия. Преди 100 г. Никола Тесла искаше да прави електрически коли, но тогава Джей Пи Морган е инструктиран от Ротшилд да се инвестира в бензинови коли.
  • #49
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    клоун, исландците директно използват магмата, спирай белото и не се излагай
  • #48
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    брей, един сондаж бил 1.5 млн. лева? друсаш ли се нещо? Не говорим за промишлен сондаж.
  • #47
    4 rate up comment 2 rate down comment
    kvy ( преди 2 години )
    Един сондаж е около 1.5 млн лв Дадохме 40 млн лв на Гергов за една дупка. Знаеш ли колко сондажа и инфраструктура можеше да се направи с тези пари?
  • #46
    4 rate up comment 1 rate down comment
    kvy ( преди 2 години )
    За градовете най оптималното е или газово отопление или както в Исландия. България е на 2 или 3 място по подпочвени геотермални води. И не случайно ти дадох за пример комплекса на Узунов. Държавата трябва да се насочи в тази посока, но заради продажна политика продължаваме с въглища, а скоро време и ще внасяме ток.