Откъдето и да бъде погледнат новия суперхибрид на AMG, впечатленията са само положителни. Mercedes-AMG GT 63 S E Performance е красив, комфортен, богато оборудван, адски бърз и относително практичен. А благодарение на смесеното си задвижване – двигател с вътрешно горене и електромотор, е дори икономичен.
За AMG това е първият хибрид, собствена разработка. Неговата задвижваща система включва 4,0-литров V8 и монтиран на задната ос електромотор със съвкупна мощност от 843 к.с. и 1470 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,9 секунди и максимална скорост от 316 км/ч. Скоростната кутия е 9-степенна автоматична, като тя се комбинира със система за задвижване на четирите колела AMG Performance 4Matic+ с допълнителен дрифт режим.
Всички тези качества би трябвало да означават, че това е най-впечатляващият и съответно най-добър автомобил на пазара в този клас. С това определение обаче със сигурност няма да се съгласят 9 производителя, които имат в гамата си конкуренти на чудовището от Афалтербах (това е първият прякор, която получи новият Mercedes-AMG GT 63 S E Performance).
10-те конкурента на Mercedes-AMG GT 63 S E Performance (ГАЛЕРИЯ):
Дебютът на електрическия седана Air вече беше отлаган някоко пъти, така че той влиза в графата „бъдещи конкуренти“ на Mercedes-AMG GT 63 S E Performance. Все пак компанията Lucid Motors твърди, че през есента първите бройки от модела ще бъдат доставени на клиентите си, като Air трябва да усложни живота не само на хибрида на AMG, но и на Tesla Model S Plaid.