IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-мощата суперкола на Mercedes-AMG стана хибриден хечбек

GT 63 S E Performance работи и само на ток, но батерията стига за едва 12 км пробег

Купето Mercedes-AMG GT Black Series вече не е най-мощния модел на спортното подразделение на Mercedes. Това звание вече се притежава от хечбек, който формално влиза в същото семейство. Неговата най-нова модификация е изградена с технологии от Формула 1, като получава името GT 63 S E Performance.


Mercedes-AMG GT 63 S E Performance


За AMG това е първият хибрид, собствена разработка, като той е с впечатляващи характеристики. Задвижващата система включва 4,0-литров V8 и монтиран на задната ос електромотор със съвкупна мощност от 843 к.с. и 1470 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,9 секунди и максимална скорост от 316 км/ч. Скоростната кутия е 9-степенна автоматична, като тя се комбинира със система за задвижване на четирите колела AMG Performance 4Matic+ с допълнителен дрифт режим.

Електромоторът развива 204 к.с. и 320 Нм, като се захранва от батерия с капацитет 6,1 кВт/ч. Това стига за пробег само на електричество от 12 км, като в Mercedes твърдят, че това е практично, тъй като стига, за да може автомобилът да напусне жилищен район и да излезе от града, където да ползва двигателя с вътрешно горене.


Mercedes-AMG GT 63 S E Performance


Визуално Mercedes-AMG GT 63 S E Performance се различава по допълнителните елементи на каросерията, като част от тях са вдъхновени от двувратия AMG GT. Отстрани има надпис E Performance, показващ хибридното задвижване на автомобила. Освен различни цветове, за персонализацията на екстериора се предлагат пакет AMG Night или съчетание от Night Package и Carbon Package. Джантите са 20- и 21-цолови.

В оборудването на спортния хибрид влизат технологиите и системите, които получи по-рано това лято обновеният Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe. Сред тях са преработено окачване AMG Ride Control+, керамично-карбонови спирачки, както и информационно-развлекателен комплекс MBUX, който показва данни за разхода на енергия, за оставащия пробег с включен двигател, както и температура на батерията и на електромотора.

Още снимки на най-мощната суперкола на Mercedes-AMG - вижте в галерията:


Снимки: Mercedes-AMG

0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Малко разочароващо ( преди 1 година )
    До 90-100км/ч добре но нагоре най-вероятно ще е по-зле като ускорение и вредни емисии а батерията колкото и да пестят тегло можеше и да не е с 4 пъти по-малък капацитет от на Ц-класа хибрид
  • #3
    8 rate up comment 0 rate down comment
    snaky ( преди 1 година )
    На тази кола няма как да сложиш голяма батерия, щото ще стане 3 тона. Тя по принцип е тежка само с ДВГ. Хибридизацията е направена явно за да стане продаваема в Европа и за увеличаване на максималната мощност.
  • #2
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нещо тази батерийка много малка ми се вижда. Май е сложена за парлама, колкото да покрие еко-нормите, но дефакто тя бързо ще издиша и след това автомобила яко ще цапа въздуха.
  • #1
    15 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Кола мечта