IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хибридните Mercedes-AMG ще се зареждат при дрифт

Компанията разкрива нови подробности за силовите си агрегати (ВИДЕО)

Спортното подразделение Merced-AMG полага огромни усилия, за да убеди всички, че новото му хибридно задвижване е страхотно и може да убеди дори най-скептично настроените шофьора в качествата на агрегатите. Сега от компанията разкриват още една любопитна подробност за новата система - тя ще може да се зарежда по време на дрифтиране.


Mercedes-AMG


Твърдение е на Йохен Шмиц, който отговаря за хибридната стратегия на Mercedes-AMG. Във видео, публикувано от производителя, той обяснява, че системата за рекуперация на енергията насочва част от мощността далеч от задните колела и презарежда батерията, за да може тя да се използва на по-късен етап.

Инженерът и екипът му не навлизат в подробности за работата на системата, но става ясно, че рекуперацията на енергия се осъществява, докато колелата се въртят, а не само при спиране. Нещо подобно използва Ferrari във своето SF90, където електрониката е доста "умна", за да позволи дрифт, докато се събира енергия в акумулаторите.



В самия край на видеото Шмиц говори и за режимите на системата за задвижване, като обръща внимание на това, че всяка от тях максимално оптимизира шофирането в зависимост от избора на водача и от условията на пътя.

Вече е известно, че новите хибридни агрегати ще развиват до 804 к.с., благодарение на електрическото задвижващо устройство, което добавя 201 к.с. към мощността на системата. По-голямата част от мощността отива към задните колела, но при нужда предните получават толкова, колкото е нужно, за да може да коригира хода на автомобила. 


Mercedes-AMG


Максималната мощност от 804 к.с. ще бъде за моделите с 4,0-литров V8 (E73), докато при новата C63 AMG двигателят е 2,0-литров, което позволява развиването на 650 к.с.

Снимка и видео: Mercedes-AMG

0 от 500