Откъдето и да бъде погледнат новия суперхибрид на AMG, впечатленията са само положителни. Mercedes-AMG GT 63 S E Performance е красив, комфортен, богато оборудван, адски бърз и относително практичен. А благодарение на смесеното си задвижване – двигател с вътрешно горене и електромотор, е дори икономичен.
За AMG това е първият хибрид, собствена разработка. Неговата задвижваща система включва 4,0-литров V8 и монтиран на задната ос електромотор със съвкупна мощност от 843 к.с. и 1470 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,9 секунди и максимална скорост от 316 км/ч. Скоростната кутия е 9-степенна автоматична, като тя се комбинира със система за задвижване на четирите колела AMG Performance 4Matic+ с допълнителен дрифт режим.
Всички тези качества би трябвало да означават, че това е най-впечатляващият и съответно най-добър автомобил на пазара в този клас. С това определение обаче със сигурност няма да се съгласят 9 производителя, които имат в гамата си конкуренти на чудовището от Афалтербах (това е първият прякор, която получи новият Mercedes-AMG GT 63 S E Performance).
10-те конкурента на Mercedes-AMG GT 63 S E Performance (ГАЛЕРИЯ):
Сумарната мощност на електромоторите на Taycan Turbo S е 761 к.с., като те се зареждат от акумулатор с капацитет 93 кВт/ч. При използването на зарядна станция с постоянен ток с мокност до 270 кВт батерията на електромобила се пълни за 2 часа. Taycan се предлага и във версия с пета врата – Cross Tourismo, която е с 0,1 секунда по-бавна на ускорение и развива 250 км/ч. А за тези, които не харесват Porsche или цената (189 000 евро) на Turbo S им се струва висока, се предлага алтернатива от Audi - RS e-tron GT.