Откъдето и да бъде погледнат новия суперхибрид на AMG, впечатленията са само положителни. Mercedes-AMG GT 63 S E Performance е красив, комфортен, богато оборудван, адски бърз и относително практичен. А благодарение на смесеното си задвижване – двигател с вътрешно горене и електромотор, е дори икономичен.
За AMG това е първият хибрид, собствена разработка. Неговата задвижваща система включва 4,0-литров V8 и монтиран на задната ос електромотор със съвкупна мощност от 843 к.с. и 1470 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,9 секунди и максимална скорост от 316 км/ч. Скоростната кутия е 9-степенна автоматична, като тя се комбинира със система за задвижване на четирите колела AMG Performance 4Matic+ с допълнителен дрифт режим.
Всички тези качества би трябвало да означават, че това е най-впечатляващият и съответно най-добър автомобил на пазара в този клас. С това определение обаче със сигурност няма да се съгласят 9 производителя, които имат в гамата си конкуренти на чудовището от Афалтербах (това е първият прякор, която получи новият Mercedes-AMG GT 63 S E Performance).
10-те конкурента на Mercedes-AMG GT 63 S E Performance (ГАЛЕРИЯ):
Какво всъщност е Gemera? Това е хибридна суперкола с 4 места, която можеше и да не попадне в този списък, той като ще излезе в малка серия – 300 бройки. За шведския производител обаче това си е сериозен тираж, като производството трябва да стартира през 2023 година. И както показаният през 2020 година прототип, серийната версия ще получи същия силов агрегат, състоящ се от 2,0-литров двигател с 3 цилиндъра и 3 електромотора.