IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Great Wall не попадна в Топ 10 на най-качствените китайски коли

Класацията е на местното подразделение на компанията J.D. Power

Китайският отдел на компанията за подпомагане на потребителите J.D. Power публикува класация на най-качествените автомобили, предлагани от местни производители. Списъкът е съставен на основа на броя на жалбите, постъпили от собствениците на нови автомобили през първите 90 дни след покупката им.


китайския марки


Всяка от компаниите получава индекс, който е образуван от количеството на проблемите на 100 закупени автомобила. Класацията е разделена на няколко категории, в това число и на сегмента на масовите модели, като са включени само китайски марки.

Топ на 10 местните брандове се оглавява от Changan, а в първата тройка влизат Chery и Lynk & Co (собственост на Geely). Следват GAC, марките Dongfeng и Jetour (и двете са част от Chery), Oshan (собственост на Changan), Venuchia (собственост на Dongfeng), Geely и Roewe (SAIC).


J.D. Power


Интересното е, че в първата десетка не попада нито една от марките, които принадлежат на най-големия производител на автомобили в Китай - Great Wall. В списъка го няма също FAW и влизащите в неговия състав брандове.

В изследването се посочват и конкретни модели, които специалистите от J.D. Power считат за най- качествени. При компактните кросоувъри първи е Geely Emgrand X3, следван от GAC GS3. Сред SUV-моделите със средни размери лидер е Lynk & Co 05, след който се нареждат Venucia Star и Changan CS75 Plus.

0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Започвайте да ги запомняте тези марки! След 10-15 години ще се продават по целия свят.
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не разбрах смисъла на статията? Какво точно ни интересува качеството на чисто китайските автомобили, които се продават единствено и само в Китай, при положение че дори не са сравнени с някой световен бранд за да си направим някакви изводи?
  • #4
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Рено ентусиаст ( преди 1 месец )
    Че те Мазда не правят кой знае какви двгжимаше една спортна рх8 навремето Ванкел пълен би клюк трошлива и скъпа за подръжка а и не че вървеше много де
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    гледам волво също липсват що така да не би да не са китайски
  • #2
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Малко уважение не е излишно.Развиват се като бесни.Споменаха преди време Чанган, а аз дори не ги бях чувал. Мислех, че ме майтапят, а то сериозна кола. Продават вече в Щатите. Е, основно заради фантастичните цени. При това 100% държавна компания, 150 г. история. Двигателите ги прави Мазда, заводът в Китай. СК са на Айсин. Още преди 10 г. на едно автоизложение някой каза, че при тези темпове към 2050 г. Китай ще продава 90% от колите. Просто нещо като метафора.
  • #1
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Колкото в джей ди пауър има специалисти, толкова има и качествени китайски коли. Няма такива и скоро няма и да има. Азиатците са си измамници по принцип и разчитат на балъци подмамени от ниската цена, напълно съответна на качеството.