Най-ключовият модел за бъдещето на Renault бе представен днес на автосалона в Мюнхен. Наречен Megane E-Tech Еlectric, това е не просто електромобил от ново поколение, но и първи продукт на новата философия за развитие на компанията, създадена от главния изпълнителен директор Лука де Мео.
Eдинственото, което все още не знаем за новото Renault Megane E-Tech Electric, са цените. Снимки: КОЛЕЛА
С Megane E-Tech французите въвеждат електрическото задвижване в най-важния за тях С-сегмент. Екип на Automedia успя да види автомобила на живо на предпремиерно представяне в Париж миналата седмица и можем да потвърдим не само променения дизайнерски език, но и забележимо повишеното качество на материалите.
Megane E-Tech ще е първият модел, произвеждан в новото "електрическо градче" на Renault край Дуе, в Северна Франция
Създателите на Е-Tech Electric обаче твърдят, че най-значимите промени спрямо Renault Zoe са невидими за очите - в областта на батериите, електромотора и ефективността. Ето какво още трябва да знаете за новия eлектрически Megane.
20 ключови факта за новия електрически Megane (ГАЛЕРИЯ):
Електрическият Megane се задвижва от външно възбуден синхронен електромотор (ЕЕSM). От Renault ни обясниха, че ще продължат политиката си да не разчитат на постоянни магнити от редки земни елементи - от една страна, заради усложненията с доставките им от Китай, и от друга, защото отказът от неодимовите магнити понижава производствените разходи.
Електромоторът е от ново поколение и тежи само 145 кг в комплект със съединителя - с над една десета по-малко от агрегата в сегашното Zoe, макар да е значително по-мощен от него.