Най-ключовият модел за бъдещето на Renault бе представен днес на автосалона в Мюнхен. Наречен Megane E-Tech Еlectric, това е не просто електромобил от ново поколение, но и първи продукт на новата философия за развитие на компанията, създадена от главния изпълнителен директор Лука де Мео.
Eдинственото, което все още не знаем за новото Renault Megane E-Tech Electric, са цените. Снимки: КОЛЕЛА
С Megane E-Tech французите въвеждат електрическото задвижване в най-важния за тях С-сегмент. Екип на Automedia успя да види автомобила на живо на предпремиерно представяне в Париж миналата седмица и можем да потвърдим не само променения дизайнерски език, но и забележимо повишеното качество на материалите.
Megane E-Tech ще е първият модел, произвеждан в новото "електрическо градче" на Renault край Дуе, в Северна Франция
Създателите на Е-Tech Electric обаче твърдят, че най-значимите промени спрямо Renault Zoe са невидими за очите - в областта на батериите, електромотора и ефективността. Ето какво още трябва да знаете за новия eлектрически Megane.
20 ключови факта за новия електрически Megane (ГАЛЕРИЯ):
Двата варианта се отличават и по използваемия капацитет на батерията - съответно 40 и 60 киловатчаса. По тестовете на WLTP това е достатъчно за автономен пробег от 300 и 470 километра.
Самата батерия е от ново поколение, значително по-компактна и лека (395 кг в по-големия вариант). Благодарение на увеличеното съдържание на никел за сметка на кобалта, енергийната плътност е пораснала до 600 ватчаса за литър - 20% повече от тази при Zoe. Батерията ползва и остроумно вградена в пода система за течно охлаждане. Гаранцията й е 8 години.