IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru показа най-всъдеходния Forester

Версията Wilderness получава познат мотор и доработена трансмисия

Японският производител Subaru разкри поредния си автомобил от гамата Wilderness, в която влизат доработени най-вече за движение по тежки терени модели на японската марка. Сега идва ред на кросоувъра Forester, чиито всъдеходният потенциал си личи още на пръв поглед. Версията Wilderness получава допълнителни предпазни елементи от пластмаса по каросерията, увеличен пътен просвет и 17-цолови джанти с всъдеходни гуми.


Subaru Forester Wilderness


Освен това, на предния капак има специално фолио, което блокира отблясъците от светлина, пречещи на водача, а рейлингите на покрива са допълнително усилени, за да превозват по-тежък багаж и оборудване. В същия стил бяха подобренията и по първия модел в семейството Wilderness - представеното през в март комби Outback.

Разлики има и в техническа част - Forester Wilderness получава доработен вариатор с кратка първа предавка за увеличението на тягата на ниски обороти. Той е свързан със стандартния 2,5-литров атмосферен двигател, който развива 185 к.с. и 239 Нм въртящ момент.

Още снимки на всъдеходния Forester - вижте в галерията:


Промените в салона са минимални, като кросоувърът получава водонепроницаеми седалки, гумени стелки и мултимедийна система с 8-инчов екран. В оборудването на модела влиза и комплекс от системи за активна безопасност Subaru EyeSight.

Продажбите на Subaru Forester Wilderness ще стартират до края на годината, като основните пазари, на които ще се предлага, са САЩ и Канада. Все още не е ясно, дали всъдеходът ще се появи и в други държави..

Снимки: Subaru

0 от 500
  • #13
    10 rate up comment 4 rate down comment
    До 10 ( преди 3 години )
    Хващам бас, че субару с Линеартроник не си карал никога, още по малко последно поколение!Та айде по-леко с квалификациите за CVTто! А толкова мощно вървят на долу, че след 4 месеца пускат изцяло електрически модели! Ама яко на долу вървят
  • #12
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Муахаха ( преди 3 години )
    Да ми давате за пример факти от Субару Форум България?!?Вие наред ли сте!Примери от коли на по 300-400 000км, спукани от каране в Швейцария и Германия! Я вижте цената на 10-15 годишен Форестър или Аутбек на реални 150 000км в Германия и на такива в БГ?!? Как тук са 3 пъти по-евтини!Тежка била колата - 1600кг, колкото един голф. 180 коня малко му били...това е машина направена да те закара в гората,бе Фитипалди!На баща ти Гоуфу като си го чипнал на 200к.с. ама 80 са умрели преди 10 години,какво?!
  • #11
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До 11 ( преди 3 години )
    Написал си много голяма глупост, познавам много хора с БМВ-та, които карат само БМВ-та, дори си ходят на ежегодни събори, същото е и при Мерцедес и Ауди и Фолксваген, както и фенове на американски коли... Преди 2 седмици имаше тука клиб на ю-тубър с чисто нова Тесла, който показа, колко ниско е качеството на Тесла, но каза че въпреки това пак би си я купил. Тоест, фен до край въпреки проблемите.
  • #10
    4 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Иновацията към архаичния смотан горящ и невървящ мотор, този път са отвратителния дизайн и смотаното СВТ сложено щото е евтинджос, а не щото е по-добре от класическия автомат с хидротр. Тея вървят мощно надолу като техника и възможности. Язък за старата слава.
  • #9
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Хаха ( преди 3 години )
    Колкото до "питай собствениците на Субару", официален факт е, че който си е купил Субару, обикновенно повтаря и потретя, не случайно, марката се слави с едни от най-лоялните клиенти и то от години наред! Това не се постига с постоянни проблеми и некачествени автомобили...
  • #8
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Хаха ( преди 3 години )
    Само пропусна да споменеш, че това са 3-ти, може би дори 4-ти собственици, колите са на поне 150-200 000 хил.км и повечето от проблемите, ако ги има, са си нормална поддръжка, като се има предвид възрастта и качеството на българските пътища.
  • #7
    2 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не съм ги отварял, но предполагам че и там ще е същата картинка, не съм казал че Ауди и ФВ са здрави, ти написа, че Субару са много здрави коли, та за това написах, че са здрави, само за този който не притежават Субару. Това е! НЕ питай старило а патило.
  • #6
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Хаха ( преди 3 години )
    Номер 7, я пак провери, да не си отворил форума на Ауди и ФВ? :)
  • #5
    5 rate up comment 15 rate down comment
    До 3 ( преди 3 години )
    Прав си много са здрави, само където собствениците им не знаят това. Отвори и чети във Субару форум България. Отваряме първа рубрика Legacy: Проблеми с аудиото, проблем с ксеноновите фарове,проблем с автоматика, проблеми с преден диференциал, задържане на предните спирачки, виене на хидравлична помпа,багажник,амортисьори, Air Pneumatic suspension... дето се вика, няма здраво място, проблемите са навсякъде.
  • #4
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Nev ( преди 3 години )
    Първо, Форестър-а не е толков тежък, колкото повечето от "разбирачите" тук си мислят, малко над 1600 кг е! Второ, Това е СУВ главно за Канада и САЩ. защото там хората обичат да ходят в гората, дивото (както и серията показва), сред природата, а не като тук да показват "мъжественост" по светофари и магистрали, "наказвайки" 15-20 годишни брички, да си галят Егото! Просветът е почти 24 см, а задвижването повече от способно, да отвее болшинствто от к о н к у ренцията извън пътя!