IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Subaru представи "най-всъдеходния" Outback

Версията Wilderness Edition получава усилено окачване и 241-милиметров пътен просвет

Компанията Subaru представи нова версия на Outback, която се определя като "най-високо проходимата" в гамата на марката. Моделът е получил името Subaru Outback Wilderness Edition, като е подготвен ексклузивно за пазарите в САЩ и Канада. Той се отличава от стандартния всъдеход както по екстериора и интериора, така и по увеличения пътен просвет.


Subaru Outback Wilderness Edition

Subaru позиционира машината не само като "най-всъдеходната", но и като "най-издръжливата" версия на Outback, която е оборудван с редица функции, недостъпни за други модели. Компанията планира да предложи и други автомобили от серията Wilderness, която стартира с Outback.

Версията Wilderness Edition получава пренастроено окачване, което е още по-твърдо и осигурява повишена устойчивост при преминаване на пресечен терен. В оборудването на автомобила влиза всъдеходен режим на работа на трансмисията X-Mode с разширени функции и профили Snow/Dirt и Deep Snow/Mud, които избират оптимални характеристики на системата против буксуване и на силовия агрегат.


Subaru Outback Wilderness Edition


Този всъдеход е с 20 мм по-висок от стандартния Outback, като пътният му просвет достига 241 мм. Съответно са увеличени и всъдеходните способности на автомобила, който получава допълнителна защита на предната и задната брони, а също така и на дъното. Специално за този модел са избрани 17-цолови джанти с гуми Yokohama Geolandar.

В салона правят впечатление ярко-оранжевите акценти на волана, на вътрешната част на вратите и на селектора на скоростна кутия. На подглавниците и стелките е поставено лого Wilderness Edition, докато във всичко останало интериорът повтаря този на стандартния Outback с 11,6-инчов мултимедиен комплекс.


Subaru Outback Wilderness Edition


Промяна под капака няма - Subaru Outback Wilderness Edition се задвижва от 2,4-литров турбомотор с мощност 264 к.с. и 376 Нм. Той е съчетан с вариатор с пренастроено предавателно съотношение - от 4.11: при стандартния модел до 4.44:1.

Цените Outback Wilderness Edition все още не са обявени, но се очаква да бъдат в порядъка на 40 000 долара. Те ще станат ясни при старта на продажбите през лятото.

Още снимки на първия модел на Subaru от новата серия Wilderness Edition - вижте в галерията:

Снимки: Subaru

0 от 500
  • #13
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Горския/forester/ ( преди 3 месеца )
    Koлеги със субару, карам трето поред Субару. Други коли за мен няма. Мое виждане. На 60г.съм и съм горд, че карам тази истинска кола. На добър път и без път смело напред.
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Толкова е лошо Субару Аутбек, че вече 15 годи си го карам, само го смених от 2.5 на 3.0. И живота ми е толкова лош, плаче ми се направо! Зимата на сноуборд, лятото по язовири с каяка, моренце, палатки. КАТ не ме спират, минавам като танкче през дупките на Боеко. Много лошо, ама аз съм си просто момче!
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До #6 от Вань ( преди 3 месеца )
    Изказал си се точно като мъжка глоква с големи липси на опит и т. н....
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Що,немските кочини да не би да го минават този маршрут. То те и без офроуд си чупят кутийте на няма и 60 хил. км. та какво остава за извън пътя.
  • #9
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    #6, анонимния, *** си ти, че само хейтиш. Като не ти харесва Субару, какво акаш под статията? Едва ли някога си карал кола почти 270 к. с. ама си тръгнал да плюеш.Карай си умрялата Тойота на газ и изчезвай от тук.
  • #8
    25 rate up comment 2 rate down comment
    Morski ( преди 3 месеца )
    Само да вметна-Някой да е чул от минаващо покрай него Subaru да се вие чалга музика!?... До тук с нивото на комплекси на магистралините SUV-ове! Карайте си "паркетници"с чалга вътре! Аз съм с ACDC и Ramshtain в Subaru!
  • #7
    12 rate up comment 3 rate down comment
    До №7 ( преди 3 месеца )
    Да господине, прав сте, това което сте написали важи напълно за хора с комплекси, търсещи компенсационен механизъм за да се чувстват значими, като одобрението или завистта на другите, тяхното мнение, въобще всичко, което гали тяхното ЕГО, което е обикновено доста по-голямо отколкото те могат да контролират. За такива хора чуждото мнение е много важно и приемат материалното като едва ли не продължение на тяхната същност. Прочетете малко философия, психология и пораснете.
  • #6
    4 rate up comment 5 rate down comment
    до 3 ( преди 3 месеца )
    И защо трябва да прави смешни точно немските паркетници? Никои не купува Субару, за да изпъква, за да се чувсва поласкан, да настъпва яко по магистралата, да я впише в лайфстайла си! Хората го купуват за практичност, да берат боровинки, гъби и други горски/кърски продукти. Не съм чувал някой да се хвали, че има Субару, както и някои да му завиди. Какво сравнявате господине?
  • #5
    1 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Естествено че са несдекватни цялата марака субару е неадекватна.Само идеот може да си купи барутник сабару
  • #4
    0 rate up comment 12 rate down comment
    До 2 ( преди 3 месеца )
    Може би ще ги направи смешни, въпроса е при сериозен офроуд колко време ще издържи CVT? Как смятате - дали ще може да мине с една скоростна кутия по маршрута Ком - Емине?