IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Subaru показа най-всъдеходния Forester

Версията Wilderness получава познат мотор и доработена трансмисия

Японският производител Subaru разкри поредния си автомобил от гамата Wilderness, в която влизат доработени най-вече за движение по тежки терени модели на японската марка. Сега идва ред на кросоувъра Forester, чиито всъдеходният потенциал си личи още на пръв поглед. Версията Wilderness получава допълнителни предпазни елементи от пластмаса по каросерията, увеличен пътен просвет и 17-цолови джанти с всъдеходни гуми.


Subaru Forester Wilderness


Освен това, на предния капак има специално фолио, което блокира отблясъците от светлина, пречещи на водача, а рейлингите на покрива са допълнително усилени, за да превозват по-тежък багаж и оборудване. В същия стил бяха подобренията и по първия модел в семейството Wilderness - представеното през в март комби Outback.

Разлики има и в техническа част - Forester Wilderness получава доработен вариатор с кратка първа предавка за увеличението на тягата на ниски обороти. Той е свързан със стандартния 2,5-литров атмосферен двигател, който развива 185 к.с. и 239 Нм въртящ момент.

Още снимки на всъдеходния Forester - вижте в галерията:


Промените в салона са минимални, като кросоувърът получава водонепроницаеми седалки, гумени стелки и мултимедийна система с 8-инчов екран. В оборудването на модела влиза и комплекс от системи за активна безопасност Subaru EyeSight.

Продажбите на Subaru Forester Wilderness ще стартират до края на годината, като основните пазари, на които ще се предлага, са САЩ и Канада. Все още не е ясно, дали всъдеходът ще се появи и в други държави..

Снимки: Subaru

0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До Schweiz ( преди 2 месеца )
    Разбира се тази среща е била тайна за целия свят, но не и за теб и решенията са били толкова секретни, но ти можеш да ги споделяш свободно из рази сайтове! И в коя илюминтска квартира се е провела среата?!? Или на тайната летяща база на "Отмъстителите" ... о, извинявай, да е е било в барлогата на Бъкс Бъни?!?
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Schweiz ( преди 2 месеца )
    По повод марката ще споделя само някои не известни факти,преди няколко години на тайна сбирка се договарят голяма част от производителите на автомобили,в това да бъде намален ресурса на крайния продукт.Единствено Субару е отказала участие,а от японските марки единствено Хонда е приемала частично някои от решенията,така че карайте разумно,че животът е един.
  • #21
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Щон ( преди 3 месеца )
    ИМА ЕДИН ДЖИП И ТОЙ Е ТОЙОТА ЛАНДКРУЗЕР ДРУГИТЕ СА ПАПРИКАШ
  • #20
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Димитър ( преди 3 месеца )
    Номер 19 обобщи много точно. Мога да добавя само, че повечето плюещи никога не са купували, притежавали или карали каквато и да е кола по-нова от 10-12 години и на незнайно колко стотин хиляди километра. В допълнение мисля, че съвременното, немско автомобилостроене напоследък доказано се изложи в световен мащаб. То не бяха сервизни акции, тежки гаранционни дефекти и на Ауди и на Мерцедес, а Фолксваген чак е срамно да ги споменавам с техните евтини, *** далаверки.
  • #19
    13 rate up comment 2 rate down comment
    AAV ( преди 3 месеца )
    Много "разбирачи" из този "форум" обичат да говорят наизуст като латерни. Японците това... немците онова... французите еди какво си... Не могат да се правят генерални изводи за производителя само по един модел. Дори само един конкретен модел от дадена марка в различни години от производството си може да има големи проблеми или да отсъстват такива. Затова са интересни мненията предимно от личен опит и то пречупени през призмата на изминатите километри и години, както и цената на закупуване.
  • #18
    1 rate up comment 11 rate down comment
    до16 ( преди 3 месеца )
    Ами точно го изгуби баса, тва че имаш, не значи че си го виждал наживо, разглобен разбирачев. Да не говорим, че в нета може и ферари 488 писта да имаш. Ти явно си първия, който от нормален автомобил като пасат, не му се повръща като се качи в японска помия с техника отпреди 15-20 г.
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 3 месеца )
    # Интересно ми е наистина мъчил ли си го в кал, сняг и колко време е бил в тях?
  • #16
    10 rate up comment 3 rate down comment
    До 15 ( преди 3 месеца )
    Има Субару Леворг MY20 и със сигурност съм доста по-добре запознат от теб що се отнася до CVT на Субару! Другата ми кола е Пасат 2019 предполагам по твоите критерии е със съвременен автомат. Та ще се хващаме ли на бас? Предлагам да е за 5 цифрена сума за да е интересно!
  • #15
    3 rate up comment 15 rate down comment
    до 13 ( преди 3 месеца )
    Мога се фана на бас пък, че ти освен рекламни каталози друго не си чел и хал хабер си нямаш за какво говори, а още по-малко си карал съвременен автомат, така че аре по-леко с хвалбите за тъпото евтино СВТ. Щели да пускат ел.кола, палячовци не виждате ли, че карат с три платформи и три мотора от 15 години и само им сменят външните панели, щото нема лев за разработки и тойота не дава. Ама щом са ви казали, че са мноо яки давайти,а да и другия смех как ставали за гората и офроуд хахххххх.
  • #14
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Поредната статия за японска кола, където комплексираният/поради някаква причина/ собственик бърза да спомене БМВ. Защо така? Какво има да се сравняват двете марки, нямат нищо общо, освен че са с по 4 гуми.