В наши компаниите от Китай произвеждат и продават автомобили в милионни тиражи, създават автопилоти и разделят своите високи технологии с германци и японци, които ги използват за своите модели. Автомобилната индустрия в Поднебесната империя обаче стартира далеч по-скромно, при това не толкова отдавна.
С помощта на изданието Motor ви представяме първите творения на най-известните китайски марки. Най-вероятно, създателите на тези автомобили сега се срамуват от тях и искат да забравят за съществуването им, като причината е, че те са на базата на стари модели на чужди производители.
Как стартира китайското автомобилно нашествие (ГАЛЕРИЯ):
Lifan
Историята на Lifan стартира преди 29 години, когато Ин Миншан събира екип от 9 човека първо за ремонт, а след това и за производство на мотоциклети. Първият самостоятелен автомобил излиза през 2005 година - компактен модел с индекс 520, предлаган като седан и хечбек. Извън Китай той се продава като Breez, а в основата му е Citroen ZX от 1991 година.
Историята на Lifan стартира преди 29 години, когато Ин Миншан събира екип от 9 човека първо за ремонт, а след това и за производство на мотоциклети. Първият самостоятелен автомобил излиза през 2005 година - компактен модел с индекс 520, предлаган като седан и хечбек. Извън Китай той се продава като Breez, а в основата му е Citroen ZX от 1991 година.