IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW M4 срещна проблеми с "Лосовия тест"

Версията Competition не успя да покрие изпитанието със 77 км/ч (ВИДЕО)

Новото BMW M4 е отлична спортна кола за шофиране, така че на теория не би трябвало да има проблем да се справи с "Лосовия тест". На практика обаче нещата се оказаха по-различни, става ясно теста, проведен от испанското издание Km77.


BMW M4 Лосов тест


В случая на изпитанието беше подложена версията Competition, като първия опит беше със 78 км/ч - скорост Tesla Model S се справи без проблем. Задницата на баварското купе обаче поднесе и удари два от конусите, което е доста изненадващо, тъй като всички система за стабилност и контрол на сцеплението са активирани.

При втория опит скоростта беше намалена до 76 км/ч, като този път M4 Competition успя да се справи, въпреки че задната част на колата отново загуби сцепление. Това е доста интересно, тъй като повечето други модели, преминали "Лосовия тест", първо имат недозавиване, а не презавиване.



Изпитанието на баварското купе завърши със слалом със 78 км/ч, с който BMW-то се справи успешно. Като цяло обаче, неговият резултат не е от най-добрите, тъй като модели от други класове - като кросоувърът Ford Puma ST, например, се представи значително по-добре.

Снимка и видео: Km77

0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Uglytroll ( преди 3 месеца )
    това няма значение защото колата е прекалено грозна та да си я купи някой
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до 6, 9 и други ( преди 3 месеца )
    Да, никой не кара така, само че не е така...В България този тест се нарича "внезапно изникнала каруца".Случва се след залез, когато караш по междуградски/селски неосветен път и каруцата няма грам светлоотразители и светлинки по нея.Случвало ми се е и повярвайте, не е приятно изживяване.За щастие успях да я избегна.
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 3 месеца )
    Колко да е измислен този тест, след като спряха производството на Mercedes А клас заради него, докато не го преправят да не се преобръща? Това си е напълно реална ситуация. Човек който си е свикнал с автомобила съвсем инстинктивно ще обиколи внезапно изникнало препятствие точно по този начин. Определено препятствие няма да е лос, но в ежедневието може да е велосипедист, животно, а най-често дете.
  • #22
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Пропов ( преди 3 месеца )
    Тоя тест е частен някакъв и е създаден с цел да търси сензации. И си ги предизвикват нещата. Гръмки заглавия, повече гледания, повече стинки в касичката. То кой ли въобще го мина успешно тоя тест. Който си е платил?!Те големите 100 годишни издателства взеха да послъгват за да лансират тоз или оня, па че някви новоизлюпени Ютуб кандидати за слава колко да са честни?
  • #21
    9 rate up comment 0 rate down comment
    изтрещел пубер ( преди 3 месеца )
    че то бенвето ако не си върти гъ*за не е бенве беее!
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Логик ( преди 3 месеца )
    А сега па теста бил безсмисленКогато ти е еш жена си била супер а когато аз я е ва е най грознята
  • #19
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Защо не сравнявате с друга голяма кола, а с теслата. Тази Тесла направи лосовия тест от втория път, само да ви подсетя. Рекламирате пластмасовия кашон постоянно. На това му се вика продуктово позициониране, което ще рече - скрита реклама. Защо не сравните с Инсигния, която покрива теста с 82
  • #18
    8 rate up comment 1 rate down comment
    ИТН ( преди 3 месеца )
    Голямата реклама на системите на баварците не им помага да спрат да се забиват в дърветата и канавките.
  • #17
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Рамбо ( преди 3 месеца )
    Безсмислен тест, който само показва как да НЕ се управлява автомобил в подобна ситуация. Поднасянето на задницата зависи от куп фактори, включително и кога шофьорът пуска газта и с какъв темп го прави. С такова каране изобщо само можеш да се надяваш системите за безопасност да ти намалят скоростта с едни 30/40 км/ч.
  • #16
    9 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 3 месеца )
    Ами както виждаш има защо. Тъпата Тесла почти по всички показатели се справя по-добре от 100-годишните автопроизводители. Тегло, ефективност, пробег, бързина на зареждане при дълги пътувания, по-голяма безопасност, по-добър софтуер, по-добър автопилот, а както виждаш дори по-добра управляемост в някои случаи. Забелязваш ли че дори не съм споменал скорост и ускорение, където Тесла няма конглокенция в ценовия си диапазон?Нормално е да се сравнява с тесла - сравненията се правят с най-добрия ...