IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW M5 CS се оказа по-бързо от обявеното

Вижте как суперседанът ускорява до 97 км/ч за 2,81 секунди (ВИДЕО)

BMW обяви, че най-мощната версия на суперседана M5 - CS, ускорява от 0 до 60 мили в час (97 км/ч) за 2,9 секунди, но се оказва, че автомобилът е по-бърз. Това беше установена по време на тестове от екипа на BMWBLOG.


BMW M5 CS


Под капака на M5 CS е поставен познатият 4,4-литров V8 туин-турбо двигател, който стандартно развива 600 к.с., а във версията Competition - 625 к.с. При CS мощността е увеличена of 635 к.с., като по време на теста седанът успя да вдигне 97 км/ч за 2,81 секунди.

Постижението е забележително, като се има предвид, че това е кола, която тежи 1825 кг. Тя е с около 70 кг по-леко от BMW M5 Competition, но и това си е доста сериозно тегло за семеен автомобил с подобни размери (факт е, че като бързина той отстъпва на Tesla Model S Plaid, който прави същото за 2,28 секунди.



В BMWBLOG обаче са на мнение, че M5 CS има по -голям потенциал, който чака да бъде отключен, тъй като наскоро техен тест на M5 Competition показа време от 2,61 секунди (в случая с минимално количество бензин и специални гуми). А версията CS със сигурност трябва да бъде по-бърза, още повече, че тя е и доста по-скъпа.

Снимка и видео: BMWBLOG

0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    bmw 550 ( преди 2 години )
    Успокой се. Приеми че някой хора могат да си позволят да притежават такива коли.
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Карал си ти тия марки ама в мащаб 1:250 закупени от Джъмбо. Аман от разбирачи. Ти му даваш факти, той обаче си знае неговата. Човека си е сънувал, че нещата са такива, няма сега съня му да го лъже.
  • #16
    0 rate up comment 2 rate down comment
    bmw 550 ( преди 2 години )
    Не съм компетентен във всички класове автомобили. Мога да говоря само за класа m5/rs6/e - class. Защото съм карал няколко поколения и на 3те марки. Ауди винаги е било най-долу от 3те. Основно заради разположени пред предния мост двигатели и front wheel bias на quattro. Което не дава усещането, че караш нещо специално като техника. Не робувам на марки и е много вероятно след няколко години да карам Ауди, защото електрическото RS, което е на базата на Taycan изглежда много добро.
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 15 ( преди 2 години )
    Пич ставаш смешен като пишеш все едно си различен човек от долния коментар. Както казах виж времената на писта и после пак ела да обясняваш кое завива като Пасат. Между другото при СУВ RSQ8 държа рекорда на Нюрбургринг при СУВ, скоро Порше и подобри времето. Това не става с коли които не завиват.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Не ти сравнявам тунинговани RS6 а стоково RS6 с 600к.с. срещу М6 компетишън мисля че бе с 620к.с., 2 секунди по-добро време за RS6, и двете ги кара един и същи човек Кристиан Менцел автомобилен състезател с 25г. стаж. Между другото Менцел е бивш пилот в отбора на БМВ в ДТМ шампионата и е голям фен на БМВ. Та ако не завиваше добре Аудито нямаше как да бие по-мощното БМВ. Аба го би. Не пиши глупости а гледай видеа, ама не драг където някой с повече коне бие а на писта,там именно завиването е важно
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    bmw 550 ( преди 2 години )
    Карал съм S6 на приятел известно време и усещането е че е добър и комфортен автомобил за да се преместиш от точка а до точка б но е много скучен и без емоция, каквато имаш от бмв или мерцедес. Завива като Пасат. Не вярвам че може да бъдеш фен на ауди, ако някога си карал спортно бмв или мерцедес.
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    bmw 550 ( преди 2 години )
    Има много пилоти каращи новото RS6 на нюрбургринг и коментарите им винаги са че са недозавива и тежи. Чува се как във всеки завой свирят гуми и се плъзга и се налага корекции с волана за да го насочиш в завоя. Това не е поведение да добър спортен автомобил. Недей сравнява тунинговани RS6 със сток m5. Такива сравнения трябва да се правят с m5 evolve с 1000коня и там пак аудито издиша. Иначе като визия Аудито е най-красиво и много ми харесва но не става за каране.
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До 10 ( преди 2 години )
    Май си гледал някакви фейк клипчета. Отвори си youtube и виж RS6 какво прави с М-ките на писта. Кристиан Менцел направи с 2 секунди по-добро време с RS6 от времето на М6. Как може да стане това, като действително е с по-малко коне, но и според теб не завивало, всъщност завива чудесно. Тия легенди за старите А4 със предно предаване, отдавна отминаха. Те още на времето като изкочиха с куатро във WRC така не завиваха, че смляха останалите отбори, и набързо всички минаха на 4Х4, защото не завива.
  • #10
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До 9 ( преди 2 години )
    Ако искаха да го сравняват с най-бързото Ауди щяха да го сложат до R8 ама няма значение. В момента последното нещо на Ауди им е да пускат специални версии, за това си има тунинг ателиета АВТ и MTM, които могат да повишат мощноста с 300-400к.с. и да олекотят колата с едни 100 кила без проблем. В момента Ауди са концентрирани единствено и само към електрическите си модели, от компанията ясно заявиха, че нямат намерение да разработват нови двигатели. БМВ пък не вярват електрическото бъдеще
  • #9
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ауди никога не е бил конглокент на м5 и е63амг.всяко поколение на rs е било по бавно и недозавиващо. В тоя сегмент битката е между мерц и бмв. Ауди е компромис с по ниска цена, винаги е било така.