IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW M5 CS „изяжда“ асфалта при ускорение

Вижте как се справя суперседанът в реални условия на пътя (ВИДЕО)

Ако трябва да бъдем честни, никой не се нуждае от 635 конски сили в седян от среден клас. Дори базовото BMW 520i има три и половина пъти по-малка мощност (181 к.с.) в сравнение с M5 CS, а освен това е два пъти по-евтино.


BMW M5 CS


Ако обаче имате финансови възможности, то този суперседан е за вас. Автомобилът предлага ускорение на нивото на хиперкола, въпреки че тежи 1825 кг. и това не е само на книга, но и на теория, както става ясно от публикувано в YouTube-канала AutoTopNL видео. То е заснето на участък от автомагистрала в Германия, на който няма ограничения на скоростта.

Цифрите говорят сами за себе си. Най-мощната и най-бърза модификация на M5 ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,98 секунди, но още по-впечатляващ е спринтът до 200 км/ч, който отнема 9,67 секунди (с 0,6 секунди по-бързо от обявеното от BMW). С включен лънч-контрол седанът изминава 1/4-миля за 10,64 секунди.



Мощността на 4,4-литровия туин-турбо V8 двигател на M5 CS, който в случая развива 635 к.с., се вижда най-ясно във второто ускорение на аутобана, при което седанът без особени усилия постига и дори надхвърля максималната скорост от 305 км/ч. Това е сериозно постижение, като се имат предвид размерите и теглото на модела. Но е и поредното доказателство, че добрият стар двигател с вътрешно горене все още не е казал последната си дума.

Снимка и видео: AutoTopNL

0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Yo ( преди 2 години )
    Ей,голяма завист ей!!!
  • #10
    3 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    И накрая един Кадилак го разминава как си требе.
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    ами бие го само с 5-6сек на Нордшлайфе! И тъй като си с бенве да ти обясним - това са към 4-500метра, бе нищо работа ши знаиш.
  • #8
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Разбииш ли? ( преди 2 години )
    Мечтай си Мерца да бяга повече от Баварията
  • #7
    6 rate up comment 24 rate down comment
    Мхм ... ( преди 2 години )
    а Мерц GT 4 door изяжда такива бенвета на закуска - и на ускорение и особено на завои!
  • #6
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Jiko ( преди 2 години )
    Мега брутална ,електричката порше Тайкан турбо S ,която е с 760 коня и мигновен въртящ момент и не знам си още какви предимства пред ДВГ дава 1:1 времена (дори на бмв-то са с малко по-добри) Тея инженери от БМВ са ***
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 3: Защото живея в България и тук е трудно да имаш ел. кола - липса на официални сервизи, зарядни и т.н.
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    критик ( преди 2 години )
    Момчета, в тоя сайт четете ли си новините преди да ги постнете? В есе на петокласник има по-малко грешки...
  • #3
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До #2Логичният въпрос е защо не караш електричка или си мазохист?
  • #2
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "Но е и поредното доказателство, че добрият стар двигател с вътрешно горене все още не е казал последната си дума" - Не съм съгласен, а карам БМВ 550 м перформансе.Тези коне които ги изкарват от ДВГ правят колата много ненадежна и скъпа за подръжка, еквивалена кола с подобна мощност но електрическа реално няма поддръжка, да не говорим колко е по-евтина.Всеки които подържа такива коли ще си направи сметката, че ДВГ може да е толкова бърз като електричката ама струва в пъти повече.