IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 ремонта на стар автомобил, които не си заслужават

В тези случаи се препоръчва бърза раздяла с превозното средство

Неизправностите в стар автомобил до голяма степен напомнят в игра на "руска рулетка" за неговия собственик. Интригата се крие в това, какви загуби ще претърпи той в крайна сметка, докато харчи пари за ремонти. В някои случаи е далеч по-изгодно превозното средство да бъде продадено, докато все още е в състояние да донесе някаква прилична сума на собственика си.

Кои обаче са повредите, за които не си струва да се харчат пари, е доста сложен въпрос, защото понякога дори на пръв поглед сериозен проблем с автомобила може да се дължи на нещо дребно. И все пак експертите посочват 5 проблема, при които раздялата с колата е по-добрият избор.

5 ремонта на стар автомобил, които не си заслужават (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Iliyana. Vasileva ( преди 2 години )
    537635666666666456
  • #26
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Никола ( преди 2 години )
    БРАВО БЕ,СТАТИЯТА Е ТИПИЧНО ПО БЪЛГАРСКИ-ПРЕ..Б...И ДРУГАРЧЕ....ДОБРО ВЪЗПИТАНИЕ НЯМА ЩО.ЗА ТОВА ТРЯБВА 6.5 МИЛИАРДА ХОРА ДА ИЗМРАТ ЗА ДОЙДЕ ДОБРОТО.
  • #25
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Кольо ( преди 2 години )
    Така....да обобщим.личния ми опит...карам таралясник който се нуждае от ремонт на двг , колата е със lpg и е на стойност около 5000лв.Реших да купя друга....до тук добре.... обикалях....гледах....палих.....коли на подобни цени..... обаче....ще ми излезе пак около 5000 ....е..... питам....ремонта за 1000 лв ли е по добре....или 5000 за същата пак стара кола с незнайни проблеми....
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    онЗи ( преди 2 години )
    "7000 лев"
  • #23
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Стср ( преди 2 години )
    Винаги си купувам кола с доказан проблем. От тия в "перфектно състояние" най-се плаша.
  • #22
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Българина ( преди 2 години )
    С изключение за първата точка за скоростната кутия съм съгласен с другите в статията. АКО намериш подобна част на старо или ДОВЕРЕН човек да ти я поправи - няма смисъл да сменяш колата За другите точки особено за бюджетни автомобили - кеширай и нова.
  • #21
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Статията пропуска няколко съществени проблема извън посочените. Дюзи ( 4 или 6 бр. при това и за доста бензинови двигатели) , които често вървят с проблеми с помпите за налягане, а от там по цялата система за обработка на изгорелите газове, за да се стигне до ДПФ или НОХ системите. Всеки един от изброените проблеми е доста левогълташ :) да не говорим, че често са във верижна нишка.
  • #20
    26 rate up comment 1 rate down comment
    Владислав ( преди 2 години )
    В крайна сметка ако си харесваш колата и искаш още да я караш защо не дадеш тия пари за ремонт или части и се любувай.Поне си я знаеш вече какво си й правил,какво трябва да правиш.А като я лашнеш нали пак на същото дередже отиваш! Не знам,може и да греша,но аз си обичам колите които карам и с кеф си ги ремонтирам.Затова ме и слушат :)
  • #19
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Владислав ( преди 2 години )
    Фен съм на автомобилите и никога не съм приемал колата като просто превозно средство от точка А до Б.Винаги съм правил щателно проучване за желания от мен модел и съм преценявал минуси и плюсове.Купувам колата която искам и харесвам и от там насетне си я правя като нещо стане.Някой ме наричат луд да дам Ен-брой пари за дадена част,но когато съм купувал колата съм я искал и все още я харесвам така,че давам пари щом ме кефи.Нормално е стари коли да се чупят,и те имат живот
  • #18
    12 rate up comment 1 rate down comment
    До 14 ( преди 2 години )
    Нещо ти куца математиката. За 10 г. 18 хил. с ремонт е по 1800 на година. Коя лизингова кола нова е толкова на година, като що годе да става за каране е поне 700 на месец? Именно затова повечето карат стари коли щото не им излизат по 50-60 хил. с каквито и ремонти. Не се ремонтира нищо излиза скъпо, вземаш от морга мотор, кутия и караш, продаваш или накрая хвърляш ако е хептен *** там за 4-5 хил. Най-вече ако нема кинти не купуваш премиум за 8, а влачиш някво 4цил.кенефче за 5-6 да не ти дреме