Опитите за направата на възможно най-икономичните автомобили стартираха повече от преди половин век. Повечето от тях са на японски и европейски производители, което е напълно логично, защото в Северна Америка, например, въпросът с разхода на гориво никога не е бил толкова важен.
За всички тези години бяха създадени редица модели, подчинени именно на по-ниския разход. В случая ще ви покажем 8 концептуални модела, създадени с тази цел. Те така и не се появиха в серийно производство, но част от техните технологии бяха използвани от техните създатели.
8 икономични и необичайни концепции (ГАЛЕРИЯ):
Renault Eolab (2014 година)
Една от сравнително по-новите разработки в тази насока е френският прототип Eolab, представен в Париж през 2014 година. Този 4-местен прототип харчи едва 1 л/100 км, като е създаден в рамките на инициатива на правителството на Франция наречена „1 литър“. В случая това не е обемът на двигателя, а разходът на гориво, като той е постигнат благодарение на ниското тегло, съвършената аеродинамика и хибридния агрегат.
Една от сравнително по-новите разработки в тази насока е френският прототип Eolab, представен в Париж през 2014 година. Този 4-местен прототип харчи едва 1 л/100 км, като е създаден в рамките на инициатива на правителството на Франция наречена „1 литър“. В случая това не е обемът на двигателя, а разходът на гориво, като той е постигнат благодарение на ниското тегло, съвършената аеродинамика и хибридния агрегат.
Renault Eolab (2014 година)
Една от сравнително по-новите разработки в тази насока е френският прототип Eolab, представен в Париж през 2014 година. Този 4-местен прототип харчи едва 1 л/100 км, като е създаден в рамките на инициатива на правителството на Франция наречена „1 литър“. В случая това не е обемът на двигателя, а разходът на гориво, като той е постигнат благодарение на ниското тегло, съвършената аеродинамика и хибридния агрегат.
Една от сравнително по-новите разработки в тази насока е френският прототип Eolab, представен в Париж през 2014 година. Този 4-местен прототип харчи едва 1 л/100 км, като е създаден в рамките на инициатива на правителството на Франция наречена „1 литър“. В случая това не е обемът на двигателя, а разходът на гориво, като той е постигнат благодарение на ниското тегло, съвършената аеродинамика и хибридния агрегат.