IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-бързата Tesla загуби от кола с двигател с вътрешно горене

Модернизиран Ford Mustang Shelby GT500 се оказа по-бърз на ускорение (ВИДЕО)

YouTube-каналът Drag Racing and Car Stuff публикува видео от състезания на ускорение (драг-рейсинт) между Tesla Model S и Ford Mustang Shelby GT500. Надпреварата беше част от събитието MITM Elite, като в няколко поредни старта доработеният Mustang не остави шансове на най-бързата Tesla.


Tesla vs Mistang


В надпреварата участва Model S Plaid, който се счита за най-бързият сериен електромобил на планетата. Седанът беше представен в началото на юни, като е оборудван с три електромотора със съвкупна мощност от 1034 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 1,99 секунди, а максималната скорост е 322 км.

Стандартният Ford Mustang Shelby GT500 е оборудван с 5,2-литров V8 с компресор, развиващ 760 к.с. и 847 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,7 секунди, но този екземпляр е сериозно доработен. Спортното купе поучава колектори Kooks, увеличени инжектори, състезателен компресор Jokers Performance и препрограмиран блока за управление на двигателя. Крайният резултат е над 1100 к.с.



При единичните стартове на 1/4-миля постиженията на двата съперника са много близки. Резултатът на Ford е 9,14 секунди, а на Tesla – 9,24 секунди. При директните дуели Mustang обаче печели, като завършва двата старта от движение за 7,91 и 7,66 секунди. При Model S Plaid времената са 7,97 и 7,66 секунди.

Снимка и видео: YouTube/Drag Racing and Car Stuff

0 от 500
  • #9
    17 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    с електричка ще идеш на море ако живееш на морето иначе ако си на повече от 150 км ще с преспиване
  • #8
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Хахахаха ( преди 3 години )
    Ей тинтири, гледай че даже не използват и старта на Тесла, а времето се взима от скорост! Да не кажеш, че пак било щото стартирали от място. Е сега не е от място!
  • #7
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Хахахаха ( преди 3 години )
    Че и масъл кара трябва да го надуят, да може да завърши наравно! И това е хвалба! Бравос!
  • #6
    16 rate up comment 18 rate down comment
    Хахахаха ( преди 3 години )
    Ами той и един Голф 1 може да бие Тесла, като го надуят бе! Какво общо има това? А килограмите смятате ли? Тесла е по-тежка 5 местна семейна кола с големи багажници, кола с която можеш да тръгнеш на почивка със семейството си! Срещу масъл кар! И това ръйш ли е хвалба, че завършили наравно!
  • #5
    14 rate up comment 22 rate down comment
    джъст -А- мен ( преди 3 години )
    Горките местни недорасли и недоразвити ТРОГЛОДИТИ изобщо не могат да проумеят, че дъртата изкорубена щатска барака - БуШтанка бълваща само пушек и сажди+отровна мръсотия в ОК.среда не може да стъпи на съвременната модерна визионерска и водеща маркова МАШИНА = Т-Е-С-Л-А-та и на малкия й пръст, сиреч на АУСПУХА, който всъщност го нема там. Колкото и да се надуват бараките, те вече са 1 безвъзратно изхвърлено на бунището славно минало, но от 70-80 год.на миналия 20.век т.е.историческа РЕТРО-бракма
  • #4
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Иво ( преди 3 години )
    До номер 1 сравняваме две коли с еднакви коне така че какво като единия е сериен а другия доработен
  • #3
    28 rate up comment 8 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Мустанга сигурно е и по-евтин, даже и след доработките :)
  • #2
    42 rate up comment 15 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Що бе колега? Сравняваме 1000 коне с 1000 коня. като за ел.кошника остава предимството на въртящия момент, който идва веднага, както и предимството на сцеплението от 4 двигателни колела. Интересно като сравнявахте Римак с 2000 коня срещу Ферари с 1000 никой не се оплакваше :) Мушморочета електрически :D
  • #1
    18 rate up comment 25 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не е много редно да се сравнява сериен с тунингован автомобил.