IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-бързата Tesla загуби от кола с двигател с вътрешно горене

Модернизиран Ford Mustang Shelby GT500 се оказа по-бърз на ускорение (ВИДЕО)

YouTube-каналът Drag Racing and Car Stuff публикува видео от състезания на ускорение (драг-рейсинт) между Tesla Model S и Ford Mustang Shelby GT500. Надпреварата беше част от събитието MITM Elite, като в няколко поредни старта доработеният Mustang не остави шансове на най-бързата Tesla.


Tesla vs Mistang


В надпреварата участва Model S Plaid, който се счита за най-бързият сериен електромобил на планетата. Седанът беше представен в началото на юни, като е оборудван с три електромотора със съвкупна мощност от 1034 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 1,99 секунди, а максималната скорост е 322 км.

Стандартният Ford Mustang Shelby GT500 е оборудван с 5,2-литров V8 с компресор, развиващ 760 к.с. и 847 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,7 секунди, но този екземпляр е сериозно доработен. Спортното купе поучава колектори Kooks, увеличени инжектори, състезателен компресор Jokers Performance и препрограмиран блока за управление на двигателя. Крайният резултат е над 1100 к.с.



При единичните стартове на 1/4-миля постиженията на двата съперника са много близки. Резултатът на Ford е 9,14 секунди, а на Tesla – 9,24 секунди. При директните дуели Mustang обаче печели, като завършва двата старта от движение за 7,91 и 7,66 секунди. При Model S Plaid времената са 7,97 и 7,66 секунди.

Снимка и видео: YouTube/Drag Racing and Car Stuff

0 от 500
  • #38
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Лас Вегас ( преди 1 месец )
    Няма как да сравняваме СЕРИЕН автомобил за 100 К дол, без претенции да е спортен автомобил , със СЪСТЕЗАТЕЛЕН такъв,специално подготвен за драг рейсинг, струващ поне 10 пъти повече ! Изготвен в една бройка...Освен това разликите са в порядъка на една десета от секундата. По- малко от човешката реакция на старта. Почти съм сигурен, че пилота на Форда е състезател, а на Теслата - любител шАфьор
  • #37
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Prrrr ( преди 1 месец )
    Много забавни коментари
  • #36
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Хой ( преди 1 месец )
    Колко капацитети има в коментарите, божеее.... Да се нвначуди човек как с толкоз мнохо акълии сме толкоз зле.......
  • #35
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Daima ( преди 1 месец )
    Аз съм фен на Тесла, това ръмжене ме влудява от Мустанга. Тишина и бързина, всички бабички ще са на капака след пешеходната пътека. На бай Ганьо като му вдигнат дизела на 5 лева сам ще качи на каруцата за село.
  • #34
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Почти ( преди 1 месец )
    Шефа имаше Тесла и често беше в ел.сервиза. Продаде я и си взе елетричка Хюндай и сега супер доволен.
  • #33
    17 rate up comment 13 rate down comment
    Антиток-кола ( преди 1 месец )
    Алоо токаджиите стойте си в енергото и оставете мъжката работа на истинските нас мъже...Тия тесли месли си ги таковайте.....Бензин и дизел това е живота....Че утре таа тесла ше убие някой от вас ве.
  • #32
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Жоре ( преди 1 месец )
    Миксери, печки, таралясници... хора, в ред ли сте?!95% от вас/нас не са се качвали на мустанг или тесла (относно теслата... въпрос на гледна точка).Айде малко на земята! Наща родната.Ако един ден машините въстанат срещу хората... абе стойте далч от фабриките за вибратори! :)
  • #31
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Цацар Гешев ( преди 1 месец )
    Макар че, какво се чудя. Те и всички *** обясняват, колко е по-хубав мъжкия г,ъ,з от женския, ама не е така. Същото е и с почитателите на вибромиксери, особено за сектантите на силни амфети, почитатели на Тресла.
  • #30
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Цацар Гешев ( преди 1 месец )
    24 и 25, ще имате да взимате. Първо 25, си личи колко си спрял. На тази писта колите се качват на динотест, преди да се състезават, така че може да се гръмнеш. Това не ти е на село с ладите да плюнчиш палеца и да се басираш. А относно 24,тия данни ги ползвай в тоалетната, за друго не стават. Преди 4 дни, през Петрохан в жегата, с климатик Модел Х P100D из баирите и завоите, разхода и е точно 2.5 пъти над това което си посочил за разход при200км/ч. Вземете се спрете, че ставате смешни с тия данни
  • #29
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 26 ( преди 1 месец )
    Тези сметки които си ги дал, са в полза на ДВГ, защото при тях ДВГ работи в най-добрия си режим на последна предавка. Но при ежедневно шофиране, 99% от шофьорите не стъпват на магистралата, а карат градско и в най-добрия случай извънградско с ограничение 90 километра в час. Та интересните сметки са за шофиране с 50 и 90 км в час. Рекордът на Тесла модел S е1078 км. с 98,4 киловатчаса, което прави 9,1 квч - 0,9 л/100 еквивалент дизел за автомобил тежащ 2,5 тона и 700 коня мощност.