IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

12 честни отговора за електромобилите

Eкологични ли са, излъчват ли опасна радиация, ще станат ли по-евтини: да разсеем някои митове

Винаги сме се чудели с какво ще си запълват времето повечето хора, ако "Левски" и ЦСКА например западнат до степен да не предизвикват интерес. Вече не се чудим: новата линия на разделение и безкрайни спорове в обществото е ясна. Тя, разбира се, е "за" и "против" електромобилите.
     
     
електромобили, Tesla, автовоз
    
     
Съдейки и по собствения ни форум, разделението по този фронт става все по-явно, а споровете - все по-ожесточени. Което е странно, защото по наше мнение електромобилите днес по никакъв начин не би трябвало да предизвикват крайни емоции: те нито са достатъчно съвършени и безгрешни, за да извикват религиозна вярност, нито са толкова неприятни и недодялани, че да оправдаят омразата на бензиновите фанатици.

Всъщност, както обикновено е случаят с крайните мнения, и тези са плод по-скоро на недостатъчно разбиране и сляпо повтаряне на опорни точки. Ето 12 въпроса за електромобилите, на които непредубедени експерти се опитват да дадат максимално честни отговори.
   
   
12 откровени отговора за електромобилите (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Хората по градовете в Европа които живеят в блокове (както са повечето) ще си зареждат електромобилите само на бързите станции и няма да им пука особено за живота на батериите, щото ще ги карат макс до 5год. Така рециклирането на батериите ще се превърне в поредния екологичен проблем който сега даже не се засяга и не се пресмята в цялосната екологична оценка. Човечеството далеч не го е закъсало само с CO2 по темата екология, но нали там намериха добра бизнеш почва
  • #14
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Хората по градовете в Европа които живеят в блокове (както са повечето) ще си зареждат електромобилите само на бързите станции и няма да им пука особено за живота на батериите, щото ще ги карат макс до 5год. Така рециклирането на батериите ще се превърне в поредния екологичен проблем който сега даже не се засяга и не се пресмята в цялосната екологична оценка. Човечеството далеч не го е закъсало само с CO2 по темата екология, но нали там намериха добра бизнеш почва
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 17 ( преди 1 седмица )
    Това твоето не са истини, а прикриване на истината с полуистини. Няма друг отбор в българския елит, който с целия си състав, щаб, собственик и лиценз да е кацнал на друг стадион в друг град. Пред медии и фенове да твърди, че е един отбор, а адвокатите му в съда да твърдят, че е друг. Нека говорим с факти!Както на теб ти се струва, че Лудогорец е с 20 фена, така и на някой английски запалянко му се струва, че Микре и "Левски" имат по 5. Въпрос на гледна точка.
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    То и Левски няма от няколко десетилетия, Тоя клуб с името Левски е всъщност преименуван от Пощенски клуб Динамо. Локомотив Пловдив също, той е закрит преди 60г. В пловдив е имало клуб на арменците Славия Пловдив, после с обединение с др. отбори става Торпедо Пловдив, и след нови обединения Локомотив Пловдив. А Луноходец е едно изкуствено отборче с 20 фена, което ще изчезне с изчезването на Домусчиев. Ако ще си говорим истини, да ги казваме целите.
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    ЦСКА вече няма, а "Левски" западна тотално, така че това вече се е случило. Новите български лидери са Лудогорец, Локо Пд, Микре Юнайтед и Арда.
  • #10
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Абе истината си е че не стават за магистрали, Те могат да станат ама трябва по магистралите начесто да има зарядни станции, които са бързи и за 20мин. ти качват ток за 100км. ама ти таковат мамата на батерията. То ни така, ни иначе. Реално със 1-2 спирания за зареждане на батерията, пътя от София до Бургас може да ти се увеличи с 1 час, в зимни условия може и с 2 часа. За дълъг път ДВГ е без алтернатива. Ел. колата все още си остава градски автомобил.
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до 10 ( преди 1 седмица )
    Да, на магистралата се пънат, и после като стигнат завой, спирачки, 30 км/ч и по средата на пътя, да не ги ухапе мантинелата :D
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Крайте тогава като руснаците, зад тир с 80 да ви пази вятъра (и без климатик), аз лично нямам желание да карам в дясната лента на нашата магистрала, но това е факт от 120 на 150 км. теслата и пада пробега от 430 на 280.
  • #7
    7 rate up comment 6 rate down comment
    до 7 ( преди 1 седмица )
    Тъкмо затова от догодина всички нови автомобили в Европа ще са със задължителен ограничител на скоростта :D
  • #6
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Основния проблем който умишлено се укрива е високия разход при по високи скорости (120-140). Не ви знам дали сте забелязали, но в дясната лента по нашите магистрали е пълно с електрички в дясната лента с 90. Ако пробега ще ми стане от 500 на 200 км. понеже карам със 140 и е студено - не мерси.