IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

12 честни отговора за електромобилите

Eкологични ли са, излъчват ли опасна радиация, ще станат ли по-евтини: да разсеем някои митове

Винаги сме се чудели с какво ще си запълват времето повечето хора, ако "Левски" и ЦСКА например западнат до степен да не предизвикват интерес. Вече не се чудим: новата линия на разделение и безкрайни спорове в обществото е ясна. Тя, разбира се, е "за" и "против" електромобилите.
     
     
електромобили, Tesla, автовоз
    
     
Съдейки и по собствения ни форум, разделението по този фронт става все по-явно, а споровете - все по-ожесточени. Което е странно, защото по наше мнение електромобилите днес по никакъв начин не би трябвало да предизвикват крайни емоции: те нито са достатъчно съвършени и безгрешни, за да извикват религиозна вярност, нито са толкова неприятни и недодялани, че да оправдаят омразата на бензиновите фанатици.

Всъщност, както обикновено е случаят с крайните мнения, и тези са плод по-скоро на недостатъчно разбиране и сляпо повтаряне на опорни точки. Ето 12 въпроса за електромобилите, на които непредубедени експерти се опитват да дадат максимално честни отговори.
   
   
12 откровени отговора за електромобилите (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #25
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 28 - Наввядкъе? Не и в развитите страни. Не и в САЩ, в Дания, в Норвегия, в Германия, в Австрия ...
  • #24
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    В БГ максималната скорост е много висока, но затова пък средната е доста ниска. си мислят, че като ускоряват бързо до 170 до следващия бавно движещ се автомобил постигат нещо.
  • #23
    1 rate up comment 5 rate down comment
    до 23 ( преди 1 седмица )
    Лъха лобито на бабината ти хурка. Навсякъде хората са скептични, защото технологията още не е готова, и се налага правителствата да ги плашат със забрани и да им сипват по 8-10 хиляди евро бонус.
  • #22
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    " но това е факт от 120 на 150 км. теслата и пада пробега от 430 на 280. "150 км е ... забранено. А реално - в колко от нашите пътиша подържаш повече от 110-115? Не, чеснто? Имаш едни 30-40 км, дето можеш да го направиш и това е, ако няма трафик. Или ще ми кажеш, че всеки ден пътуваш по 1000 км, без почивка? Ако е ткаа - ем супер, не са за теб тея коли. Печелиш спора. Ама за 90% от населението, ще са супер.
  • #21
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    "Не ви знам дали сте забелязали, но в дясната лента по нашите магистрали е пълно с електрички в дясната лента с 90. "Знам, че има 200 Тесла в България, няколко от новото Порше и останалото са Рено и Нисан, така че е малко трудно, да видя много електрически коли
  • #20
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 15Зависи от автомобила. Потърси в YouTube Tesla Bjorn - Пича е норвежец, кара на температури от 5-6 до -15 градуса редовно, минава стотци, понякога и хиялди километри с какви ли не ел. коли. Тества колко време се зареждат, коло можеш да минеш с една или друга скорост, на колко можеш да ги топлиш през зимата ...Общо взето, LR версийте на Тесла след 2019-а, са МНОГО добри за такива условия. София-Бургас, дори и на -15 градуса, ще ги вземе без почивка.
  • #19
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 20 Поне из Копенхаген везе има зарядни в някой квартали. Паркираш си колата до едни "постове" със зарядни и QR код. Сваляш апликацията, сканираш, свързваш клата с поста и се зарежда с 22 KWh, което не е "бързо", но дори и на 1% да си, с някаква 100 kwh Тесла S, пак ще заредиш за не повече от 5 часа, което за градски условия е абсолютно ОК. Renault Zoe и подобни се зареждат с по 50% за час някъде. Ползват се масово от живущите. Идеята е, на всяко парко мясот, да изкарат зарадна станция ...
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Споровете са ожесточени само в България и други източноевропейски страни, където яко лъха лобито на монополистите при горивата.
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    eхо, хайде да не водите футболни спорове в тоя форум. Има толкова много други за целта :)
  • #16
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Кое не е истина? Всичко което съм написал е истина, отборите са закрити,създадени са нови, политиците обединяваха силни отбори с по-слаби но любими отбори. След като пощенски клуб Динамо го преименуваха на Левски и уж стана първоприемник на закрития вече Левски, отбора бе слаб и веднага го обединиха със силния Спартак и Спортист и хоп отново нов клуб Левски Спартак., който пък става първоприемник на Левски, който пък е първоприемник на Динамо, който пък е първоприемник на Левски.. Такива работи.