IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

12 честни отговора за електромобилите

Eкологични ли са, излъчват ли опасна радиация, ще станат ли по-евтини: да разсеем някои митове

Винаги сме се чудели с какво ще си запълват времето повечето хора, ако "Левски" и ЦСКА например западнат до степен да не предизвикват интерес. Вече не се чудим: новата линия на разделение и безкрайни спорове в обществото е ясна. Тя, разбира се, е "за" и "против" електромобилите.
     
     
електромобили, Tesla, автовоз
    
     
Съдейки и по собствения ни форум, разделението по този фронт става все по-явно, а споровете - все по-ожесточени. Което е странно, защото по наше мнение електромобилите днес по никакъв начин не би трябвало да предизвикват крайни емоции: те нито са достатъчно съвършени и безгрешни, за да извикват религиозна вярност, нито са толкова неприятни и недодялани, че да оправдаят омразата на бензиновите фанатици.

Всъщност, както обикновено е случаят с крайните мнения, и тези са плод по-скоро на недостатъчно разбиране и сляпо повтаряне на опорни точки. Ето 12 въпроса за електромобилите, на които непредубедени експерти се опитват да дадат максимално честни отговори.
   
   
12 откровени отговора за електромобилите (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #45
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 14 часа )
    "При разумна експлоатация повечето електромобили губят между 5 и 10% от капацитета си за 50 000 км пробег" - с други думи на 100 или най-много на 200 хил км си с тоталщета и ще трябва нова батерия. А нека сме наясно, че единици са собствениците, които експлоатират разумно!
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 14 часа )
    Ако става дума за 10-20 милиона електрички то тогава само в европа 300тина милиона шофьори ще трябва да станат пешеходци. Мрежата ако може да поеме 20 милион - до 320 има доста съществена разлика!
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 14 часа )
    Не, не са икономични. Да, токсични са. И не няма да поветинеят! Измамата на десетилетието, че това решава проблемите с екологията! Задълбочава ги и то драстично!
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 6 дни )
    Както изглежда основната цел не е екологичността , закрепостяване на населението. Добре дошли в новият феодален строй
  • #41
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Стратегията на много производители да слагат малки батерии е грешна. Добрите продажби на Тесла несъмнено е поне отчасти защото Тесла са един от малкоте производители които не гледат на елекромобила като на градски автомобил.
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До коментара " ( преди 4 седмици )
    Да, в града обикновено и 50 км на ден са напълно достатъчни. Но проблемът е, че много малко хора имат пари за 2 автомобила. Да, до морето или в чужбина ще ходиш рядко, но като се случи да пътуваш, искаш да си ползваш колата, а не да наемаш кола под наем за куп пари с която ще имаш и куп ограничения за това дали можеш да караш в чужбина, дали можеш да я качваш на фериботи и за всяка драскотина може да се наложи да плащаш или да плащаш скъпа застраховка.
  • #39
    1 rate up comment 0 rate down comment
    онЗи ( преди 1 месец )
    смятам да си карам бензиновата кола докато не стане по евтино купуването на електромобил. като си купя един ден такъв веднага слагам на покрива на къщата соларни панели.
  • #38
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Тъпанчев ( преди 1 месец )
    От глупостите написани горе вярно е само последното.Цялата работа на ЕС е да откажат народа от ЛМПС и както в кумунизма да ни върнат на трамваите и влаковете. А колите т.е. електромобилите да ги карат само богатите както едно време Волги и Лади имаха само партийните членове. Да ни е честит новия евро-зелен-трансгендърен социализъм.Простата сметка показва че при 300 милиона ЛМПС в ЕС по 10квч дневно са 150 нови реактора като тези в Кузлудуй.Строят се поне 10г. Нещо куца в зелената стратегия май ...
  • #37
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не мога да разбера ,защо само българите сме такива неверници?. Ако не вярвате на статистиките , ам сметнете сами 20 000км годишно са 350 км СЕДМИЧНО , дори на автомобили с нисък пробег са 2 зареждания. НО не, точно в една от най-малките държави в Европа сте хората , които навъртате стотици км ДНЕВНО до работа и обратно и ВСЕКИ петък поемате от София за Варна без да спрете даже до клек-бара.
  • #36
    3 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 1 месец )
    Поздравления на TSLA за комнетарите. Другите повтарят като папагали някъкви заучени фрази - за капацитети, брзина на заряд и как щяло да има проблем с рециклирането.