Хората открай време са склонни да идеализират миналото и да гледат скептично на постижения на прогреса. С това не бива да се прекалява: неоспорим факт е, че днешните автомобили са по-комфортни, по-бързи и по-безопасни от онези преди 20 или 30 години. Но все пак те имат и някои подчертано дразнещи черти. Ето част от тях.
16 неща, които дразнят в новите коли (ГАЛЕРИЯ):
Широките колони
В края на 90-те А- и В-колоните на автомобилите взеха да се уголемяват заради растящите изисквания за безопасност. Днес колоните образуват високоякостна клетка, която опасва пътниците при удар. Негативната страна на това е, че видимостта за шофьора доста се влоши. Естествено, производителите биха могли да използват и по-тънки колони от материали като титаниевите сплави. Само че те струват скъпо и биха подяли печалбата.
Проблемът е толкова сериозен, че компании като Continental разработват сложни системи за виртуална "прозрачност" на колоните.
В края на 90-те А- и В-колоните на автомобилите взеха да се уголемяват заради растящите изисквания за безопасност. Днес колоните образуват високоякостна клетка, която опасва пътниците при удар. Негативната страна на това е, че видимостта за шофьора доста се влоши. Естествено, производителите биха могли да използват и по-тънки колони от материали като титаниевите сплави. Само че те струват скъпо и биха подяли печалбата.
Проблемът е толкова сериозен, че компании като Continental разработват сложни системи за виртуална "прозрачност" на колоните.