IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо вариаторът е "най-неприятната" трансмисия?

Ето кои са най-дразнещите недостатъци на безстепенните кутии

Безстепенните (или вариаторни) скоростни кутии са измислени в Германия, но далеч по-голямо разпространение получават в Япония. Много автомобили от Страната на изгряващото слънце използват такива трансмисии, които в процеса на експлоатация са доказали своята ефективност. С "безстепенни автоматици" са оборудвани редица познати коли дори и на европейски производители, които използват общи платформи с японските си партньори.


cvt трансмисия


Вариаторните трансмисии са доста икономични и не по-малко важно за автомобилните производители - доста по-евтини за производство. Но наред с плюсовете си имат и редица важни недостатъци, които оказват огромно влияние върху продажбите.

Ето кои са тези несъвършенства, които са донесли на тези кутии прякора "най-неприятната трансмисия":

Защо вариаторът се счита за "най-неприятната" трансмисия (ГАЛЕРИЯ)

0 от 500
  • #14
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Уникална гл.упост. Какви хубави джипове имат хонда. А реално не стават защото са със ЦВТ тъ.потия.
  • #13
    9 rate up comment 7 rate down comment
    V1per ( преди 3 години )
    И аз бях предубеден към вариантите, но от както взех на жената А класа W169, останах впечатлен колко плавно, мазно и приятно се движи тази малка кола с тази кутия.
  • #12
    24 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Авторът да научи що е то ресурс и да не се излага с легенди. Да си отговори на въпроса как след като в автокъщите колите официално са на под 200 хил, а реално гонят 300, не им е изтекъл ресурса.И стига с тези статии, в които ви цъкаме картинките, за да печелите стотинки! Излагате се с тази алчност!
  • #11
    19 rate up comment 3 rate down comment
    От опит ( преди 3 години )
    Пълни глупости, виела дрън дрън, не се чува. Масло не се сменя. Моята е на 140 000. Тая статия вярно ще е на 20г.
  • #10
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Вин ( преди 3 години )
    Твърдението, че ZF е много добра кутия е като " по добре богат и здрав отколкото беден и болен", всички се подписват отдолу! Но за разликата в цената, за това че вариатори слагаха и на Мерцедесa, а Айсин и във VW и BMW груп, за това не се коментира?! Цената?
  • #9
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    И за който не знае, e-CVT в хибридите на Тойота нямат нищо общо с обикновените CVT. При тях няма ремък и са много здрави кутии. Друг е въпроса че 1.8 хибрида е куц кон, но са безпроблемни.
  • #8
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Вин ( преди 3 години )
    Много си е добра кутията, просто не за състезания по кръстовищата. Относно смяната на маслата, като купих Кашкай 2008 пет пъти поне питах кога са смените на маслото и ми отговаряха - несменяемо. Същото ми казваха и продължават да твърдят от Ситроен за хидроавтомата на Айсин. Безкрайно много сайтове и ютуб информации съм чел - най добре е смяна на около 60 000 км.. И да не се бъркат старите автомати с малко предавки и без електроника и сегашните нагаждащи се към стила на шофиране с над шест.
  • #7
    6 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Бегай с тоя форестър бе ***. Купи си истинска кола.
  • #6
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Иван ( преди 3 години )
    И да допълня - тон и полувина кола, с постоянно 4х4 - 8/100 градско, 6,5 /100 извънградско! "Проблема" с предавките - ти електричка карал ли си? Претръсва ли ти при ускорение - НЕ! Какъв ти е проблема, че вариатора и той не тресе бре!Умишлено съм си изключил фалшивите предавки които субару са заложили заради смешковци като теб, които не усещали ускорение ако колата оборотите не скачали и подскачала колата ....
  • #5
    28 rate up comment 5 rate down comment
    Иван ( преди 3 години )
    Христомире - подай си молбата за напускане!Какви са тия легенди от преди 20г бе човече!Карам Форестър модел 2020г, ела да чуеш виене на кутия!Ще чуеш глупостите в главата си само!Не ставали за сняг и кал!А защо форестъра последните години е номер 1 при офроъдърите бе, смешен!Защо в щатите дават 9 години или 200 000мил гаранция на вариаторите на Субару, а в Европа в различните държави е между 5 и 7 години или между 200 000 и без ограничение от пробега(както е в БГ например)?Щото се чупят лесно?