IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lexus LC запали и потегли след 12 часа в хладилна камера

Всички системи на кабриото се оказаха в отлично състояние (ВИДЕО)

Независимо дали става дума за купе или кабриолет, Lexus LC несъмнено е един от най-страхотните автомобили в света. Японците са се постарали максимално, а за да постигнат това качество, подлагат колата на изтощителни тестове. При един от тях кабриото трябва да прекара 12 часа хладилна камера на полигона Милбрук в Бедфордшир при -18 градуса по Целзий.


Lexus LC 500 Convertible


При изпитанието автомобилът с мек покрив първо беше напръскан с вода, за да се образува лед. След 12 часа професионалният пилот и каскадьор Пол Суифт седна зад волана на автомобила, за да го изкара на пътя. Атмосферният 5,0-литров V8 двигател с 457 к.с. запали веднага и работи перфектно. Всички системи, в това число и отопляемите седалки, също не показаха никакво неблагоприятно въздействие от екстремния студ.

Компанията публикува и кратък филм с подходящото име "Замръзнал". В него е показано как LC Convertible, който стои при температури под нулата, преди да поеме по пътя без никакви проблеми. Пол Суифт го кара по хълма Милбрук и може да се види как ледът се топи, след като колата е подложена на нормалните за май температури.



Lexus не показва работата на покрива от плат след престоя на студено, но би трябвало и неговият хидравличен мотор също да работи без проблеми. От компанията твърдят, че механизмът е бил подложен на 18 000 цикъла на отваряне и затваряне, без да бъде открит проблем.

Снимка и видео: Lexus

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gad ( преди 3 месеца )
    Фен съм на японското автомобилостроене, но този тест въобще не впечатлява с нищо. Като видях заглавието си помислих че е електромобил, но не. И дори да беше, -18* си е нормална зимна температура за рано сутрин.
  • #13
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Илиев ( преди 3 месеца )
    Ей голям трън тез "японци". Който не го кефят тези коли , ми не чети за тях или се чувстваш длъжен да се изходиш. Статиите са видни за всички нас и имате право да си избирате какво да отсявате като ненужна информация. Що се напъвате , така правите впечатление все едно завиждате. Отчаян опит за налагане на мнение е това с елементарните примери от битието на някой списващи тук.
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    RD ( преди 3 месеца )
    Както е писал един от първите колеги - това всяка кола го може. Имах Шкода 1.6 дизел зад полярния кръг. Месеци наред палеше безотказно на под -30. Паркирана навън и без нагревател. За по няколко часа е прекарвали и близо до -40 и пас пали. Естествено, че дизелът там е специален, ама колата пали.
  • #11
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Дйдудбдкфкф ( преди 3 месеца )
    Японците са най достойната нация. Нормално е да произвеждат качествени и издръжливи машини. Немците отдавна ги няма, те лежат на стара слава. Забележете 18 000 отваряния и затваряния са си бая много, обаче механизма пак не отказва, защото колата е правена от истински японски инженери,а не счетоводители.
  • #10
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Волво ( преди 3 месеца )
    Volvo гарантират нормална работа при -40.Това на Лексуса е реклама за наивници.
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    -40 са нормални, но колите палят на тази температура само след подгряване с външна печка. А с електромобила се качваш и тръгваш.
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Те в Русия - 40 си ги приемат за нормално и карат какво ли не. Е и доста японски де.
  • #7
    6 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    #4, чудиш се как да измисляш все по-големи и по-големи глупости. Бьорн закара Модел X на -35 в Норвегия - два пъти по-студено от смешния тест на Лескункс - прекара цялата нощ в колата, отоплявайки се с енергия от батерията и, а на сутринта се прибра поживо, поздраво без каквито и да е било проблеми. Беше толкова студено, че гумите бяха замръзнали в леко сплесканата форма от паркираното положение. Твоят любим Лескункс на - 35 няма да запали, гаранция.
  • #6
    19 rate up comment 12 rate down comment
    Genesis ( преди 3 месеца )
    Прекрасна кола,нищо общо със германските коли,жена ми кара Лексус,аз съм наказан и карам ауди,всяка седмица чек енджин,писна ми от БМВ Мерцедес и другите немски бараки.
  • #5
    12 rate up comment 6 rate down comment
    123 ( преди 3 месеца )
    Ауу голям успех , голяма работа , запалила колата при -18-20 градуса! Престанете да ползвате стимуланти, ще си увредите здравето.