IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lexus преобръща света на интериорния дизайн

Японският производител се довери на "външна" помощ за новата си концепция

В Lexus явно се отегчиха да използват трите основни материала - кожа, пластмаса и въглеродни нишки, в интериора на автомобилите си и решиха до потърсят външна помощ. Компанията се обърна към три от водещите имена в дизайнерския бранш, с чиято помощ да промени напълно интериора на автомобилите си.


Lexus LF-Z Electrified


Резултатът е електрическият концептуален модел LF-Z Electrified, който показа бъдещия път на марката в тази посока. В създаването му участват дизайнерът на обувки Салех Брембъри, дигиталният художник Онджей Зунка и японската модна къща Hender Scheme, които представиха своето виждане за вълнуващ интериор.

Дизайнът на Брембъри обединява органичните материали с ярки цветове в това, което той нарича "прегръдка на бъдещето". Използвайки цветове, вдъхновени от пейзажи от пясъчници и естествени тонове, интериорът използва неща кедър, корк и гранит.


Lexus LF-Z Electrified


„Искам тази кола да се чувства като безпроблемно съпоставяне на машината и природата. Това е екологичен автомобил, зареждан от природата, като той е в пълна харвония с хората, на които служи“, обясни Брембъри.

На свой ред, Зунка не се ограничава в сферата на възможно и излиза извън нея. Той признава, че работата му е да живее отвъд реалното и затова използва всякакви материали. Сред тях е силиций, от който са направени седалки.


Lexus LF-Z Electrified


Този мек полупрозрачен материал се увива около тялото на пътника, за да оформи профил по поръчка за една изключително удобна седалка", обяснява художникът.

Концепцията е завършена от дизайнерите на базираната в Токио модна къща Hender Scheme. Те залагат само на един материал - естествена кожа, която не е обработена. С течение на времето тя променя цвета си и може да бъде уникална за всеки един автомобил, като отразява неговата връзка с шофьора му.


Lexus LF-Z Electrified


Концепцията LF-Z Electrified олицетворява бъдещето на марката Lexus, така че е вълнуващо да видим това бъдеще, представено от толкова разнообразни таланти в дизайнерския свят. Всеки от тях не само носи допълнителна енергия, но и преосмисля интериора на бъдещето на Lexus", коментираха от компанията.

Снимки: Lexus, Instagram

0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гочо ( преди 4 месеца )
    Едно нещо не разбрам....Нация с никакъв опит и история в тази промишленост, да дава критики - за съжаление това сме ние!!!PS. Във всичко сме така и за това сме на тоя хал!
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    #9 Имат и за естетика, и за пространство но явно Лексус рязко са го загубили преди известно време. Имам GS hybrid и като изключим дизайна ,който все още не мога да преглътна машината е "железо"
  • #6
    1 rate up comment 3 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 4 месеца )
    Оставяме настрана отчайващия външен дизайн, вътрешният не е по-различен, само не разбрах къде се поставят саксиите с цветята и пластмасовите китки.Японската естетика е нещо като пакистанското свинско.
  • #5
    13 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Хех, вмирисани на пот и чесън ганювци коментират неща от които нямат понятие.
  • #4
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Пикасо ( преди 4 месеца )
    Все едно малко дете си е играло без надзор с фулмастери и водни боички.....и вкъщи пода е с такъв дизайн;))
  • #3
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До сега Лексус беше тойотка с климатик, сега тойота за такива със "западна" ориентация.
  • #2
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Не знам що слагат тия разделите между пътника и пътничката, че да не може да му легне в скута. Тряа се мисли малко и за комфорта на водача.
  • #1
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Най-после излязоха от гардероба. Явно новата им стратегия е да таргетират ге йо ве те, освен популацията над 60 г.