IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Roadster ще вдига 100 км/ч от място за 1,1 секунди

Новото поколение на модела получава пакет Space X (ВИДЕО)

Второто поколение на Tesla Roadster, което беше представено през 2017 година, но се очаква да излезе през 2022 година, беше изложено в автомобилния музей "Петерсен" в Лос Анджелис.


Tesla Roadster


Това не е изненадващ ход от страна на производителя, тъй като през 2020 година в същия музей бяха показани Tesla Cybertruck и много други електромобили, сред които първото поколение Tesla Roadster, прототипа Tesla Model S, GM EV1, концептуалните Volkswagen ID.3 и ID. BUZZ.

По-изненадващо обаче е описанието на сегашния прототип. Като дизайн той си остава непроменен, но има някои технически подобрения. Версията с три електромотора обещава ускорение от 0 до 60 мили в час (96,5 км /ч) 1,9 секунди и пробег от 620 мили (100 км). Това бяха и данните, обявени при премиерата на модела, но от описанието на експоната в музея се оказва, че той ще е по-бърз.


Tesla Roadster


При поставяне на допълнителния пакет Space X, който представлява задвижващи устройства със сгъстен въздух, ускорението ще бъде 1,1 секунди. Разликата не е никак малка, като това ще може да се случва еднократно, след което резервоарите трябва да бъдат напълнени отново.

Не е ясно и как шофьорът и пътниците в колата ще издържат на подобно ускорение, както и дали изобщо при него ще може да се запази контрол върху електромобила. Самият Илон Мъск също не даде подробности, като в Twitter написа единствено, че ракетните ускорители ще бъдат скрити зад регистрационния номер, както е при някои от автомобилите на Джеймс Бонд.


Снимка и видео: Tesla

0 от 500
  • #31
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Перничанин ( преди 2 години )
    Моя Гоуф 3ка е по-бърз
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 28 ( преди 2 години )
    Ти не разбра ли, че всичко което си описал не играе при изчисленията? Нито сцеплението, нито загубите в трансмисията. Тук говорим за реактивна тяга.
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Къде сравни ракетен двигател с бензинов
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    При наличие на ракетни ускорители, тези показатели са реалност. Драг машините с ракетни ускорители /реактивна тяга/ ускоряват до сто за около 3 десети от секундата.
  • #27
    0 rate up comment 1 rate down comment
    адано ма надали ( преди 2 години )
    Някой да сметне ускорението ,масата би могла требе да е известна,да извади загубите - силов агрегат ,предавки ,*** ,загуби от сцеплението, да добави екпонентата на от не лошата но не и идеална аеродинамика и ще разбере дали дори само теоретично е вярно.
  • #26
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Няма значение ( преди 2 години )
    Може да тежи и три тона, но ще е много по-бърз и управляем от лек спортен автомобил. Като чета коментарите по-долу, ай не разбирате, че тези дюзи зачеркват от уравнението сцеплението на гумите с асфалта,
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Навсякъде в нета пише 200кв/ч използваема т.е. около 210 реална. Тесла С празна с 115(120) кв тежи на документи 2250 (реално сигурно ще е 2300-2400) Колко по-малко може да тежи купето при същата батерия? 2 тона да е. Добави обаче компресор и резервоари за въздух и се изравниха. Добави 80кв батерия и какво излезе?
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 22 ( преди 2 години )
    Така, че и тук разхода е при нормални скорости както се тестват! А там разхода може да е доста нисък, което ще даде голям пробег! Но и с нови батерии, могат да я направят 150 кВч! Ти дай някой ДВГ с този пробег, без монтиран допълнителен резервоар в багажника! С 1000 километра пробег!
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 22 ( преди 2 години )
    Кой ти е казал, че Модел С ускорява така? Така е написано, но никой не е замерил! И кой ти каза, че трябва 200 кВч батерия? Колата е аеродинамична, разхода на енергия може да е по-нисък и от Модел 3! При 120 кВч батерия и разход от 12 кВч на 100 ти е 1000 километра пробег! Сещаш се, че 1000 километра пробег не е със скорост от 400 км/ч нали? Незнам дали се сещаш, че Бугати изразходва резервоар от 95 литра за 7 минути, ако кара с максимална скорост?
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До всички ( преди 2 години )
    На 3 юни се доставят първите Модел С на клиенти! От там започват тестовете и ще гледаме дали може или не! Между другото направиха нов рекорд на Лагуна Сека! И след като Модел С може да ускорява за 2 секунди, защо Роудстър да не може за по-малко? Той е по-лек, по-аеродинамичен, от което идва че ще изразходва по-малко енергия от Модел С, което означава че ще минава повече километри от Модел С! Това не е ДВГ, което с по-мощна кола означава, повече разход! Тук разхода на енергия ще е по-нисък!