IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 основни грешки, които убиват турбомотора

Някои шофьори дори не осъзнават, че с действията си вредят на двигателя

Турбодвигателите набират все по-горяма популярност, което се дължи най-вече на кампаниинте за намаляване на вредните емисии на много места по света., Оказва се обаче, че не всички шофьори знаят, как да се отнасят правилно към този тип мотори и допускат сериозни грешки, с които му нанасят големи вреди.

Особено опасни за турбо-агрегатите са 5 действия на водача. Те се дължат както на незнание, така и на немарливост от страна на собственика или шофьора на автомобила. Избягването на тези грешка спестява посещение в сервиза, което обикновено е много скъпо.

   
5 грешки, които убиват турбомотора (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #5
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Премнаващ ( преди 3 години )
    Общо взето вярно с изключение на това, че загряването пречи на турбината. Сутрешното загряване особено преди по-голямо натоварване е силно препоръчително. Прегряването при продължително каране на високи обороти е това което скъсява живота на турбината.
  • #4
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    До 3 - едните лопатки нагнетяват въздуха на входа, но се движат от едни други лопатки които се въртят от отработените газове, освен ако не е компресор (ремък) или електрически
  • #3
    6 rate up comment 16 rate down comment
    обикновен профан ( преди 3 години )
    От малкото което съм чувал е че турбината нагнетява въздуха който идва от филтъра , та от къде идва този нагар , затлачващ лопатките?
  • #2
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Хаха ( преди 3 години )
    Бай онзи, и децата знаят(поне повечето) че работата на ниски обороти е вредна за турбината. Особено за новите с променлива геометрия. Лопатките се задръстват с нагар и не могат да се движат.
  • #1
    25 rate up comment 10 rate down comment
    Бай Онзи ( преди 3 години )
    Вярно е само че след дълто каране и то при натоварване на турбината примерно по магистрала трябва да се остави.1 минута да работи на празен ход маторя.Всичко друго са глупости особенно това че немало сериозно натоварване е за това се дехормирали детайлите както и за дългото загряване глупости не заблуждавайте хората поне.