IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

В Германия тъпчат зарядни за електромобили с кайма

Противниците на колите на ток стават все по-активни в действията си

Разпространението на електромобилите поражда нови и нови случаи на вандализъм, от който често страдат зарядните станции. Един от последните случаи е от Мюнхен, като той прави впечатление с изобретателността на извършителите - те са натъпкали терминала за зареждане със сурова кайма.


зарядни станции вандали


Заради повредите по станцията се е наложило да бъдат заменени електрическите щепсели, съобщават градските власти. И допълват, че извършителите се издирват, но засега тяхната самоличност все още не е установена.

Заради начина на увреждане на терминала се предполага, че това не са били просто хулигани, а противници на електрическите превозни средства. Управата на Мюнхен съобщава, че в последно време се отчита ръст на вандалските атаки срещу зарядни станции, но като цяло такива случаи в столицата на Бавария са сравнително малко - 3% срещу 17% средно за Германия.

Впрочем, с агресивни действия се сблъскват не само собствениците на електромобили в Европа, но и тези от другата страна на Атлантическия океан. Все по-често в новините влизат случаи, при които собственици на автомобили с двигатели с вътрешно горене блокират зарядни станции на Tesla в САЩ. Чести са и атаките, при които голям дизелов пикап или всъдеход застава пред кола на ток и избълва от ауспуха си огромно количество дим и сажди.

Снимка: Motor

0 от 500
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до dada ( преди 2 месеца )
    Вземи един подържан или чисто нов дизелов автомобил и виж какво бълва....Това, че никой не следи ГТП е съвсем друг проблем и там не само дизела, но и бензина бълва.... да не говорим колко неизправни коли минават ... Искам да Ви попитам с електричките, необходимото количество енергия за всички ел. коли от къде ще се вземе, от какъв ресурс? Какво ще правите със старите батерии?
  • #42
    1 rate up comment 5 rate down comment
    dada ( преди 4 месеца )
    Да вдигнат цената на дизела двойно, и гледайте как бързо бързо ще се изчисти въздуха :) Като Ганьо с 1.9ТДИ-то и правата тръба и чипа за саждите вече не му е толкова евтино да ни трови и си вземе нещо на бензин (или в още по-добрия случай, газ) качеството на въздуха значително ще се подобри. В САЩ 3% от колите са на Дизел и въздуха дори в много по-големи градове е много по-чист. Да има отстъпки само за ТИР-овете за да не се вдигнат транспортните разходи и цените на продуктите и това е.
  • #41
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Преди няколко дни в София се дишаше. Буквално. 500 000 коли по-малко. Защото всеки е ганьо и не иска да го видят в градския.
  • #40
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Хората отглеждащи деца в София мъчат децата. На тези сажди развиват алергии, синузити и т.н.
  • #39
    12 rate up comment 0 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 4 месеца )
    Нормално.Всичките безумия, безобразното лансиране на елкашоните, поръчковото потискане на тези, които карат дизел, както и политиката срещу колите на газ, водят до такива неща.
  • #38
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Vasil Tin ( преди 4 месеца )
    А ЗАЩО СОФИЯ Е МИЛИОН И ПОЛВИНА ?? 50 000 СА ДОСТАТЪЧНИ ...И ВСЯКО СЕЛИЩЕ В КАТУНА НАД ТОВА ЧИСЛО ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕНО ..МОЖЕ И С ЯДРЕН УДАР. ...БРАТСКА ШВЕЙЦАРИЯ Е НАД 10 МИЛИОНА С МИГРАНТИТЕ НА 46 000 КВ КМ И НЯМА И ПОЛОВИН МИЛИОНЕН ГРАД ...И АВТОМОБИЛИ НЯМА ЩОТО ВСИЧКИ СА НА РАБОТА ОТ 7 00 ДО 18 00
  • #37
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Мони ( преди 4 месеца )
    Личните автомобили изсмукват личното пространство на хората в големите градове. Това трябва да спре един път завинаги. В София има над 1 млн регистрирани МПС с население около 1.5 млн. Това е безумие...
  • #36
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Алекс ( преди 4 месеца )
    Напълно съм съгласен с коментар 37! Само ще добавя: в концлагера не се предвижда транспорт. Освен до крематориума.
  • #35
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Гошо до Дошо ( преди 4 месеца )
    Ха така Доше,разкажи ни колко е велика Тойота.Микрофонът е у тебе:)))
  • #34
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Минтирит ( преди 4 месеца )
    Бъркаш жестоко. Точно затова въглищните централи се заместват с газови. На тях не им трябва толкова време за да започнат работа. Газовите турбини се нуждаят от няколко минути за да започнат работа и още няколко до максимална мощност. Ако вече работят, мощността може да се модулира в широки граници спрямо търсенето и това регулиране става много бързо.