IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo: Не отстъпваме на германците като качество!

Шефът на италианската марка обяви план за връщане сред лидерите в премиум-сегмента

Седанът Giulia и кросоувърът Stelvio не отстъпват по качество на германските си конкуренти. Това заяви новият изпълнителен директор на Alfa Romeo - Жан-Филип Импарато, като разкри и плановете си за връщане на италианската марка сред лидерите в премиум-сегмента.


Alfa Romeo Stelvio


Импарато е сред ветераните във френската PSA Group и след сливането с Fiat Chrysler Automobiles в новия концерн Stellantis той беше избран от генералния директор Карлос Таварес, да оглави възраждането на Alfa Romeo. Италианският производител има сериозни проблеми в последно време, като продажбите му паднаха, а пускането на нови модели беше отложено.

Стратегията на новия шеф на марката предвижда завръщането на Alfa Romeo на първо място по продажби на премиум-автомобили, като се залага на високо качество на продукцията, внимателно планиране на производството и увелечение на приходите. Самият Импарато е категоричен, че проблемът с качеството вече е решен и в момента то е на едно ниво с това на германските конкуренти.


Alfa Romeo Stelvio


"За да успееш да се конкурираш с германските автомобили, ключовият фактор е поддържане на конкурентоспособни разходи по самото превозно средство, като това зависи от качеството му, а също така от остатъчната стойност и от нивата на вредни емисии СО2", обясни Импарато пред Automotive News Europe.

Шефът на Alfa Romeo вече е готов с 5-годишен план за развитие на марката. Той признава, че лично е отложил дебюта на новия компактен кросоувър Tonale, за да може инженерите да подобрят производителността на хибридния му агрегат. Моделът ще излезе на пазара през 2022 година, като той ще играе основна роля за увеличение на продажбите на марката.

Снимки: Alfa Romeo

0 от 500
  • #5
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Платформа с предно на PSA все още няма. В момента работят върху четири платформи като засега плановете са Алфа да е на STLA Large, която ще се ползва за големи СУВ и седани на ток. Между другото, новините, че изхвърлят Giorgio са малко партенки, защото интервюто със СЕО-то на Алфа казва съвсем други неща за тая платформа - че ще я интегрират в системата им от нови платформи. Все пак върху нея ще е новото Grand Cherokee и Maserati Grecale...
  • #4
    5 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Като направят Guilia с предно ще се избият да я купуват :)
  • #3
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не казват че са по-добри, казват че не отстъпват, което само по себе си казва достатъчно.
  • #2
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Същевремено искат да махнат платформата със задно за сметка на тази с предно от PSA. Ако искат по добри резултати трябва и уникален идентитет и по добри перформанси
  • #1
    5 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    така им се иска