Седанът Giulia и кросоувърът Stelvio не отстъпват по качество на германските си конкуренти. Това заяви новият изпълнителен директор на Alfa Romeo - Жан-Филип Импарато, като разкри и плановете си за връщане на италианската марка сред лидерите в премиум-сегмента.
Импарато е сред ветераните във френската PSA Group и след сливането с Fiat Chrysler Automobiles в новия концерн Stellantis той беше избран от генералния директор Карлос Таварес, да оглави възраждането на Alfa Romeo. Италианският производител има сериозни проблеми в последно време, като продажбите му паднаха, а пускането на нови модели беше отложено.
Стратегията на новия шеф на марката предвижда завръщането на Alfa Romeo на първо място по продажби на премиум-автомобили, като се залага на високо качество на продукцията, внимателно планиране на производството и увелечение на приходите. Самият Импарато е категоричен, че проблемът с качеството вече е решен и в момента то е на едно ниво с това на германските конкуренти.
"За да успееш да се конкурираш с германските автомобили, ключовият фактор е поддържане на конкурентоспособни разходи по самото превозно средство, като това зависи от качеството му, а също така от остатъчната стойност и от нивата на вредни емисии СО2", обясни Импарато пред Automotive News Europe.
Шефът на Alfa Romeo вече е готов с 5-годишен план за развитие на марката. Той признава, че лично е отложил дебюта на новия компактен кросоувър Tonale, за да може инженерите да подобрят производителността на хибридния му агрегат. Моделът ще излезе на пазара през 2022 година, като той ще играе основна роля за увеличение на продажбите на марката.
Снимки: Alfa Romeo