IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Alfa Romeo: Не отстъпваме на германците като качество!

Шефът на италианската марка обяви план за връщане сред лидерите в премиум-сегмента

Седанът Giulia и кросоувърът Stelvio не отстъпват по качество на германските си конкуренти. Това заяви новият изпълнителен директор на Alfa Romeo - Жан-Филип Импарато, като разкри и плановете си за връщане на италианската марка сред лидерите в премиум-сегмента.


Alfa Romeo Stelvio


Импарато е сред ветераните във френската PSA Group и след сливането с Fiat Chrysler Automobiles в новия концерн Stellantis той беше избран от генералния директор Карлос Таварес, да оглави възраждането на Alfa Romeo. Италианският производител има сериозни проблеми в последно време, като продажбите му паднаха, а пускането на нови модели беше отложено.

Стратегията на новия шеф на марката предвижда завръщането на Alfa Romeo на първо място по продажби на премиум-автомобили, като се залага на високо качество на продукцията, внимателно планиране на производството и увелечение на приходите. Самият Импарато е категоричен, че проблемът с качеството вече е решен и в момента то е на едно ниво с това на германските конкуренти.


Alfa Romeo Stelvio


"За да успееш да се конкурираш с германските автомобили, ключовият фактор е поддържане на конкурентоспособни разходи по самото превозно средство, като това зависи от качеството му, а също така от остатъчната стойност и от нивата на вредни емисии СО2", обясни Импарато пред Automotive News Europe.

Шефът на Alfa Romeo вече е готов с 5-годишен план за развитие на марката. Той признава, че лично е отложил дебюта на новия компактен кросоувър Tonale, за да може инженерите да подобрят производителността на хибридния му агрегат. Моделът ще излезе на пазара през 2022 година, като той ще играе основна роля за увеличение на продажбите на марката.

Снимки: Alfa Romeo

0 от 500
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    При Алфа Ромео дизела е по-здрав от бензиката
  • #27
    5 rate up comment 3 rate down comment
    сжсдфдс ( преди 5 месеца )
    Какво качество при германските автомобили? ха ха
  • #26
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Имах Алфа 156 (2001г.) около 7-8 години. През всичките тези години се наложи да сменя почти всички частни по двигателя, окачването и даже някои и в интериора. Повече Алфа никога няма да си купя! След поредния път в който трябваше да я оставя колата в сервиза заради проблем отново с двигателя ми писна и направо я продадох за скрап.Купих си чисто нова Мазда 6 (2018 г.) и до момента съм много доволен. По-евтино е да изплаща новият автомобил всеки месец отколкото да поддържам стара кола Алфа.
  • #25
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Борислав ( преди 5 месеца )
    Пичове, на мен най ще ми отива да карам Лада.Поне тенекето в нея не е пестено.
  • #24
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Бай Хайван ( преди 5 месеца )
    Алфа Ромео - не ме карайте да се смея!!
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Когато сравнявате коли е хубаво да са в един ценови диапазон . Иначе сама дрънкате . Хайде малко мислете преди да пишете.
  • #22
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    147 и 1-ва серия са много много различни коли. Но да твърдиш ,че 1-ва серия е по добра от 147 с едни и същи двигатели е смешно и то много . Това БМВ няма нито визия ,нито возия . Вътре е тотален кошмар . За какви неща говорите .
  • #21
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    Ами имам Алфа 147 и БМВ 1 серия от една и съща година, не че искам да се заяждам, но въобще не са коли на едно и също ниво. Не, че Алфата е лоша количка за парите си, но просто сравнението с БМВ-то е абсурдно.
  • #20
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Не знам момчета имам си 159, карам я от 7 години. Ремонтите са хидравличен маркуч, няква демферна ролка на пистовия, горен долен носач от едната страна. Май туй то за 120 хил. Това с надежността май е от края на 90те
  • #19
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Ъъ ( преди 5 месеца )
    Като карах алфа , всичко се трошеше... Но така вървеше , че не ми пукаше. Май остарях. Сега гледам да не се троши пък все ще върви