IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Giulia Quadrifoglio изпревари BMW M3 и Mercedes-AMG C 63 S

Италианският спортен модел записа повече продажби в Европа от основните си конкуренти

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio е най-продаваният спортен седан от среден клас в Европа, сочат данните на агенцията за проучване на автомобилните пазари JATO Dynamics. Така италианският модел най-после изпревари по един показател основните си конкуренти Mercedes-AMG C 63 S и BMW M3.


Alfa Giulia Quadrifoglio


Самите цифри са сравнително ниски, но все пак показват, че най-мощният седан на Alfa Romeo се е заел с едно трудно предизвикателство, с което може и да се справи. Още повече, че авансът му пред конкурентите е доста голям за 2020 година - от Giulia Quadrifoglio са продадени 639 бройки, докато Mercedes-AMG C 63 S отчита 249 продажби, а BMW M3 - 70.

Трябва обаче да се отбележи и още нещо - баварският модел смени поколенията и на пазара вече е новото M3, което вероятно ще доведе и до промяна в съотношението на силите. Предстои и появата най-мощната версия на новата C-Class, която е разработена от AMG, но тя вероятно ще излезе догодина.


Alfa Giulia Quadrifoglio


Положението при продажбите на премиум-седани със средни размери обаче е доста различно и в Alfa Romeo нямат поводи за гордост, тъй като Giulia се намира едва на 7-о място в класирането.

Продажби на премиум-седани от среден клас в Европа за 2020 година:

BMW 3-Series - 118 165 бройки (-3,0% в сравнение с 2019 година)

Tesla Model 3 - 86 213 (-9,3%)

Audi A4 - 77 077 (-25,3%)

Mercedes C-Class - 66 775 (-42,3%)

Volvo V60 - 50 320 (-14,3%)

Polestar 2 - 9758

Alfa Romeo Giulia - 7418 (-31,2%)

BMW 4 Series - 6888 (-61,8%)

Volvo S60 - 6728 (+7,4%)

Jaguar XE - 3730 (-52,9%)

0 от 500
  • #22
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Габдулла ( преди 3 години )
    Алфа никога не е била за лаици. Когато Алфа имаше инжекцион с МАП сензор, датчик на колянов вал и двойни бобини, Фолксваген и останалите германци разчитаха на делко с палец и мембранен вакуумен регулатор Хидравлични повдигащи тоже..
  • #21
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Джон ( преди 3 години )
    До 13ти коментар , незнам дали ще успеят да минат с М3ката времето от 7:32 минути на Джулията ...
  • #20
    2 rate up comment 31 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Много ме кефят празнотиквените алфари и теслари, като си развихрят спрелите мозъци
  • #19
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Е, какво като излиза новото М3 - кой ще си го купи с тия кофчези отпред, Стиви Уондър? А Цедката излиза чак 2022 - те хората така си чакат по 2г. като са решили да си взимат спортен седан. Факт е как изглежда, факт са й и параметрите на детелината, а какво е усещането може да каже само някой, който е карал и трите.Баш ме брига за всички спрели динозаври, дето спаха толко време. Сега като Елън довърши Берлин, всички само ще берат гъби.
  • #18
    24 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Когато ревюираха Алфата и М3 Топ Гиър бяха писали, мисля, че беше Оли Маридж, че след като са записали видеото с две чисто нови коли, които са ръчкали по пистата няколко дни, БМВ-то се е разтропало вътре. За тях беше смешно, че не е Алфата.
  • #17
    26 rate up comment 1 rate down comment
    raiders ( преди 3 години )
    Алфа-та е изключително красив автомобил, не само външно, но и интериора, за мен екстрите при този клас коли е излишно пилеене и тегло. Все пак ако някой не вярва, има си тех. данни и този V6 е прекрасен и по нищо не отстъпва на V8 на мерцедес. Излишно се гледат бр продадени мпс, Алфа Ромео не е масова, а и това не значи нищо.
  • #16
    33 rate up comment 4 rate down comment
    Обективен съм ( преди 3 години )
    Преди години си купих що годе "ново" бмв е90 (беше 5 годишно) , именно защото си мислех, че залагам на сигурното. Ами за нещастие по-калпава кола не съм имал през живота си. Не знам защо но си мисля, че всички нови коли ги правят такива....
  • #15
    14 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами те хората едно време и Фиат Мултипла на килограм купуваха, ама е на. Това колко се купува една кола говори за това колко добри са тея дето я продават, а не колко е добра самата кола.
  • #14
    6 rate up comment 28 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Всички спорове са безсмислени като се видят числата - алфата е продала 20 пъти по-малко от 3та серия. Ама защо, как... купувачите са преценили, явно има защо - точка.При спортните модели мерц и бмв пускат нови модели нормално е който иска да си купи Бмв или Мерц да не го направи 2020 и да вземе стария модел и ще изчака 2021 да вземе новия.
  • #13
    36 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Интериорът на Алфата е доста изчистен и качествен, не знам от какво се оплаквате. Липсват единствено таблетите, ама то за такава кола за какво са ти таблети? Ти шофираш, не цъкаш тиндър...