IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

15 факта за най-желаната Toyota в историята

От "Бързи и яростни" до драг рекордите, четвъртата Supra заслужено е легенда

Когато кажем "Supra", почти никой не си представя текущото пето поколение на японския модел, което е на практика леко трансформирано BMW Z4 и се прави на същата поточна линия в завода на Magna Steyr в Грац, на която и баварският му братовчед.
 
  
Toyota Supra
  
    
И също така никой не си спомня за първите две генерации, родени през 70-те и 80-те, които бяха просто модификации на тогавашната Celica. Третото поколение (A70), дебютирало през 1986 вече като напълно отделен модел, заслужава своето място в историята. Но въпреки това девет десети от автомобилните фенове при името Supra си представят именно четвъртата генерация - А80, произвеждана между пролетта на 1993 и лятото на 2002 година.
За огромното мнозинство това е колата, карана от Пол Уокър в оригиналния "Бързи и яростни". Но за истинските познавачи Supra IV е прочута най-вече с легендарния 2JZ - може би най-великия двигател, създаван някога от Toyota.
    
   
15 факта за митичната Supra (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #10
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Не че да дразня ама скучното БМВ ще направи за смях на пътя изброените японски старинии. Иначе всеки който мечтае за спортна кола изобщо няма да се сети за тези стари коли. Имаше класация за избор на най-добра спортна кола и от гласовете на първо и второ място бяха модели на Порше, единствените японска кола в класацията беше Мазда Мх5, при моя личен топ 10 аз не бих сложил Маздата а Нисан GT-R, но моето мнение няма значение в случая. Просто ей така, за да знаеш за какво мечтаят хората.
  • #9
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Насакото, най-добре си купи едно японско дилдо, което, както е известно, е най-бързото в света, и получи най-после някакво удовлетворение, вместо да пълниш форумите с избиващите си комплекси. Има хубави японски коли и скапани японски коли. Има хубави германски коли и скапани германски коли. Има също и различни вкусове и потребности. Всеки, който твърди друго, е просто фанатик и микромозък
  • #8
    13 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Всеки човек ,който иска бърза кола мечтае не за скучно БМВ М3 седан като на дядо си, а за бързо купе като Супра, Honda S 2000, NSX, Skypline или Nissan GTR, защото тези коли първо изглеждат спортно,а не са скучни седани като бмв, и второ много по-бързи са от БМВ!
  • #7
    17 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Общо взето и денс цялата германска автоиндустрия с иззключение на Порше, която е специализирана само в спортни купета , няма отговор на Lexus LFA и Nissan GTR. Защото когато японците се захванат да правят бързи коли, ги правят най-добрите в света.
  • #6
    10 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Нищо не са напроавили другите марки, японските са най-спортните бегачки в света. Всеки като каже японска бегачка се сеща за такова купе, а като кажеш германска се сещаш за бавна, скучна тромава кола седан.
  • #5
    3 rate up comment 17 rate down comment
    Кимоното ( преди 2 седмици )
    Участия в Бързи и прости по скоро е лошо за имиджа на една кола. Все пак щом е направено за пубери няма как иначе. Всичко останало са неща които всяка една марка е направила. Тойота безспорно е най малки спортната кола в света. И японските коли са също така най малко спортните.
  • #4
    10 rate up comment 22 rate down comment
    Propov ( преди 2 седмици )
    Еее Япомец, пак оплеска хубавата статия със заяждане. Почети малко пък ти за М моторите на БМВ (ама не само за новите) че да не се излагаш. А това, защо Супра потдава на много тунинг е ясно - каросерия и мотор с много резерви. Но в същата лига са и Нисан Скайлайн, и Хонда Сивик и др. Супра е прекрасна кола, но не е нещо недостижимо. И все пак хората мечтаят за М3 , ама щото им е скъпо си купуват Японка и я тунинговат. Японеца , май имаш да четеш и ти доста!
  • #3
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Не ми харесва тази Тойота, но ако всичко това е вярно за лесен тунинг, много к.с. и пословична здравина едно голяма ЕВАЛА. Все пак секундите и макс км са важни, ама ако ни ме грабни външно като дизайн, интериор и емоции... не е моята кола.
  • #2
    27 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Страхотна кола. Жалко че Toyota пропиляха шанса да направят оригинална нова Supra и вместо това се опитаха да пробутат на феновете преоблечено BMW Z4
  • #1
    23 rate up comment 8 rate down comment
    Японеца ( преди 2 седмици )
    Да четат премиум голфаджии, беенве и прочие прехвалени немцки грозотии, висящи по сервизи!